Mala Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Og ballen er i gang Clicky! Ser muligens ut til å bli litt kontraster sånn miljømessig ihvertfall Endret 1. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 aaaahhhhh!! 2009 blir nok enda ett topp år for gamere! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 lukter det atlantis her ell Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 aaaahhhhh!! 2009 blir nok enda ett topp år for gamere! Det blir det nok:P Men eg frykter at eg har for store forventninger til dette her, 1`ern er jo bare så hinsidig råbra, at det skal ein del til for å toppe det! Men eg har troen. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Håper det blir mer adventuring og puzzles denne gangen da. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Herlig! Skulle akkurat til å poste men ser at jeg er for sen. Syns forøvrig ikke det lukter Atlantis, men heller Himalaya eller Andesfjellene. Yetier anyone? Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Gleder meg! Men er vel lenge til det kjem enda. Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 NaughtyDog skuffer aldri. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg tipper Andesfjellene og etellerannet om Inkariket. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Så sånn ut den der greia han løftet opp, ja. Håper likevel mer på Himalaya. Forøvrig, hvis noen lurer på om det er CG, så må det eventuelt være første gangen Naughty Dog bruker CG, for de har aldri benyttet det før. Selvfølgelig er det ikke det Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ÅÅÅhh!! Steike døtte som jeg gleder meg til det spillet!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En ting er sikkert, det spillet der - det er bankers i spillsamlingen! Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 <3 Ingen ting annet å si! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Navn og setting finnes i linken, Game Informer januar kjører en tisiders artikkel om Uncharted 2: Among Thieves. Bare å gjøre dette om til den store Uncharted 2 tråden. Jeg er så hypa på dette spillet! Les mer Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Tror faktisk 2009 for meg blir bedre med å ha Playstation 3 i huset! Føler kansje Sony satser mye i 2009, i forhold til MS med bare Alan Wake som er mitt høyst ønskede spill hos 360, mens PS3 har jo mangen!! Og jeg elsket Uncharted Drake's Fortune, så dette kommer nok ikke til å skuffe meg Endret 1. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Navn og setting finnes i linken, Game Informer januar kjører en tisiders artikkel om Uncharted 2: Among Thieves.Bare å gjøre dette om til den store Uncharted 2 tråden. Jeg er så hypa på dette spillet! Les mer Aha! Så trolig asia og mest sannsynlig kina da. Intruiging! Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 KUUULT! Ingenting nytt fra kratos i samme slengen da? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det her blir rått! Gleder meg til å se flere videoer. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Mmmm! Dette så pent ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå