IntelAmdAti Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 cs sluttet å virke nå, jeg joiner game men kommer ut i windows under loadingen. cs 1.6 virker heller ikke, samme problem der og, bf, rtr og wc virker fortsatt ikke heller. http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=9541...e2d9e96172e9fd0 der står litt mere om problemet og specs. Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 jeg hadde d samme problemet for noen dager siden... jeg scannet bare systemet og fant et PE_HANTERA virus som jeg fjernet, og etter d virket cs.... Hvet ikke hvorfor d sjer med de andre spillene ?!?! Men et spm... hvor fikk du tak i cs 1.6 :o ???? Send meg en mail hvis du kommer på hvor du fikk tak i det ?!! [email protected] Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 min fetter sendte meg en setup fil til steam som laster ned cs 1.6, jeg kan sende deg det på mirc sikkert, jeg er innpå efnet på #el_polla. cs virker igjen nå, jeg restartet to ganger og nå virker det igjen . Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 nå virker ikke cs igjen, samme feil som over, får ikke spilt det så mye nå for det er alltid fullt på serveren jeg prøver å komme innpå, og når jeg kommer innpå så pleier det å klikke. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg hadde d samme problemet for noen dager siden... jeg scannet bare systemet og fant et PE_HANTERA virus som jeg fjernet, og etter d virket cs.... Hvet ikke hvorfor d sjer med de andre spillene ?!?! Men et spm... hvor fikk du tak i cs 1.6 :o ???? Send meg en mail hvis du kommer på hvor du fikk tak i det ?!! [email protected] 1.6 er ikke lenger mulig å gå tak i. Det er kun de som allerede har lastet det ned og laget en konto som får spille pga. at serverene blir altfor stresset (med tanke på at du må laste ned spillet hver gang du skal spille. Noe som ikke blir tilfellet i final release) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 du trenger ikke å laste ned hele spillet hver gang du spiller det, men spillet logger seg til en server og laster ned automatisk oppdaterte patcher/våpen og slikt hvis det er det noen, du slipper altså å laste ned patch selv hvis det kommer en patch. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 har restartet noen ganger nå og lukket alle programmer i bakgrunnen men fortsatt hopper jeg ut i windows når den er ferdig å telle ned sekunder (klikker på 107 sekunder) i console når jeg joiner game. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå