oegranslo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har et defekt hovedkort og av den grunn måtte jeg demontere alle komponenter. betyr dette at jeg må påføre ny kjølepasta på vifta før jeg setter det i sammen igjen? de har ligget adskilt i 3 dager. Er snakk om i7 910 og originalvifte Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det anbefales da å påføre ny pasta. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Over den gamle, eller fjerne først? I så fall med hva og hva må man være påpasselig med? Sorry for hijack, men jeg skulle til å lage en tråd om det samme. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Rens først CPU og kjøleribbe med disse. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Om du ikke har / ikke gidder å kjøpe rensemiddel så kan du rense med tørkepapir. Bare pass på at det ikke blir noen biter igjen av papiret om det skulle revne eller noe sånt skulle skje. Har fungert for meg, får ganske greie temperaturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå