Max_Drunk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) nå har jeg sittet her i 45 min online (cod4). har gått inn og ut av spill ørten ganger i håp om å ikke komme til en host i USA med ræva ping og storkjefta, bråkete og prateglade amerikanere. må mute hele gjengen. hva er det som gjør at amerikanere blir sånn? kom inn på en host med bra ping EN gang på de 45 minuttene.og hvorfor tror spillutviklere at jeg/vi er så interessert i å spille hos en host lang over havet med påfølgende ræva ping? så klart er det mange amerikanere som har 360 og da store sjanser for å havne hos en host over there. måtte da gå ann å lage noen soner? feks amerika, europa, afrika, worlwide og kanskje norden til og med. måtte bare få ut litt irritasjon! er det noen andre som deler mine synspunkt eller har andre meninger om dette? edit: glem cheating...ikke det viktigeste i denne tråden Endret 2. desember 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hater litt på dette med ping og US host selv. Skulle vært US \ EU for optimal ping.. men cheats? hvordan funker det på cod4 ? Ikke at jeg skal gjøre det, men hva slags cheat er det snakk om heR ? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hver gang jeg spiler COD4 så stikker jeg inn kontakta til headset'et, skrur lyden helt ned, og legger det fra meg på bordet. Nydelig og stille fra amerikanske og engelske drittunger som ikke tåler og tape. Lagg har jeg egentlig ikke slitt så alt for mye med i COD4. Derimot det som TOTALT ødelegger COD4, som en ikke får gjort så mye med, er talentløse campere som bare sitter i ett hjørne og venter på at du skal gå forbi. HATER campere mer enn alt annet!! Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hater litt på dette med ping og US host selv. Skulle vært US \ EU for optimal ping.. men cheats? hvordan funker det på cod4 ? Ikke at jeg skal gjøre det, men hva slags cheat er det snakk om heR ? det jeg har oppservert er stort sett god gammeldags aimbot. en del ganger jeg har blitt drept og sett på replay har jeg sett tydelige "mekaniske" bevegelser på sikte til motstanderen. spesielt når jeg har stått litt tett i sammen med andre på laget, som også blir drept, har jeg lagt merke til det. noen har usannsynelige treff. også er det family funksjon på pistoler som ofte går igjen. har aldri selv brukt cheats i spill på konsoll, heller ikke når jeg spillte på pc. har prøvd på pc på lukket server 1 gang men så ikke hva som var så morro med det. når du har spillt lenge og blitt god på ærligt vis, det er først da du får den deilige rusen av å gruse de andre Endret 2. desember 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hver gang jeg spiler COD4 så stikker jeg inn kontakta til headset'et, skrur lyden helt ned, og legger det fra meg på bordet. Nydelig og stille fra amerikanske og engelske drittunger som ikke tåler og tape. Lagg har jeg egentlig ikke slitt så alt for mye med i COD4. Derimot det som TOTALT ødelegger COD4, som en ikke får gjort så mye med, er talentløse campere som bare sitter i ett hjørne og venter på at du skal gå forbi. HATER campere mer enn alt annet!! campere ja!! det er virkelig HAT. men men, lite å gjøre med det som du sier. ikke bare de som sitter og venter men de som ligger/proner der du minst venter det, de samme, gang på gang. feks i far cry 2 er det ikke mulig å ligge. det var kanskje det eneste positive med det spillet. store forhåpninger, stor skuffelse Endret 2. desember 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå er du rimelig langt ute på viddene. Finnes ikke aimbot til console spill. Det er nok heller bare tilfelle at du suger, og at de andre er ekstremt dyktige. Det skjer noen ganger det. Lett å la seg rive med når amerikanske fjortiser skriker og synger i mikrofonen mens de eier deg. Skjønner det. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er nok ikke aimbot, cod4 på konsoll har en funksjon der man kan trykke på sikteknappen så sentrerer den på en person, så vidt jeg husker... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det finnes ikke noe som heter aimbot til cod4 på konsoll. Basta. Vedrørende camping. Folk som camper, camper på de samme stedene hele tiden. Nå har jeg spilt såpass mye at jeg vet sånn ca hvor det alltid pleier å sitte campere. Ta med 3x special grenades flash og flash jævlene. Og det er ikke uten grunn at jeg har spilt totalt mute siden juli. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Du klager på dårlige tapere og whining i hytt og pine fra amerikanerne. Men her oppfører du deg helt likt, mener jeg. Bare at du ikke sitter og skriker til oss (eller sitter du der kanskje og skriker?). Det å whine om at folk bruker aimbot bare fordi de er bedre enn deg er bare patetisk. Om du sliter så mye online, enten det er skill eller lagg, så bør du vurdere å oppgradere linja (evt. slutte å laste ned filmer; porr o.l. ved siden av), bli bedre, eller slutte å spille COD4 online. Endret 2. desember 2008 av Amored Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) det du kaller aimbot er det andre kaller skills, og noen ganger en dose flaks selv har jeg hatt mange usansynlig og helt geniale kills på f.eks bf2 på pc. som f.eks å snipe noen i en bil på nesten andre siden av banen når jeg bare skøyt på bilen. forresten finns det ikke aimbot på konsoll. MEN, på konsoll på cod waw, sentreres personen slik at siktet følger etter, for å gjøre det litt lettere, vet ikke om det er sånn på 4ern, bare spilt 4ern på pc. Endret 2. desember 2008 av simster Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 det du kaller aimbot er det andre kaller skills, og noen ganger en dose flaks selv har jeg hatt mange usansynlig og helt geniale kills på f.eks bf2 på pc. som f.eks å snipe noen i en bil på nesten andre siden av banen når jeg bare skøyt på bilen. forresten finns det ikke aimbot på konsoll. MEN, på konsoll på cod waw, sentreres personen slik at siktet følger etter, for å gjøre det litt lettere, vet ikke om det er sånn på 4ern, bare spilt 4ern på pc. Haha:D Ditto. På crossfire skjøt jeg et random skudd med r700 (?!) gjennom en vegg og tror du ikke jeg drepte en kar! Tipper han ikke skjønte en dritt! Men må si meg enig med amored. Hvis du blir eid gang på gang må du enten steppe opp spillinga så du blir bedre, eller rett og slett slutte å spille Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Cheaters ser jeg ikke, og folk som hater campere har jeg ingenting til overs for, men jeg gremmes daglig over latency på konsollen. Campere er sååååå lett å forutse og det folk som regel betrakter som camping er taktikk. Er så artig å se noob etter noob rushe rundt etter å ha sett seg selv drept på kill cam for å ta "the fucking camper" bare for å bli drept fordi camperen har flyttet seg 3 meter og sikter nå på plassen han sist satt. Det er lenge siden jeg har spilt på pc fordi jeg synes det er mer praktisk å spille på konsoll, men jeg hater at jeg daglig må takle så mye piss som minner om 10 år gammel online pc-spilling: - Nesten aldri server browsere - Ingen filter for å velge map og host - Ingen dedikerte servere - Tåpelige valg av utviklere for å gjøre spill mer innbydende for nykommere (killcam... ) - Latterlig voice chat og party support (utrolig nok faktisk fikset i den siste updaten) Dette går igjen i alle spill jeg har prøvd på xboxen og er noe som bare eksisterer som et fjernt minne for pc gamere. Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det ikke slik at folk som spiller CoD4 på PC, også kan logge seg på samme server som de som spiller X-Box360? I såfall kan det jo hende de bruker div Aimbot ol? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det ikke slik at folk som spiller CoD4 på PC, også kan logge seg på samme server som de som spiller X-Box360? I såfall kan det jo hende de bruker div Aimbot ol? Tror ikke PC-spillere og Xbox 360-spillere kan spille mot hverandre i COD4. Hittil har jeg bare sett dette i Shadowrun, som forresten er et kjempekult spill! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Campere er sååååå lett å forutse og det folk som regel betrakter som camping er taktikk. Er så artig å se noob etter noob rushe rundt etter å ha sett seg selv drept på kill cam for å ta "the fucking camper" bare for å bli drept fordi camperen har flyttet seg 3 meter og sikter nå på plassen han sist satt. det der er vel ikke camping, hvis man får en noob på seg er det bare gratis poeng, ved simpelten å vente på at han skal gå i fella di, er jo nooben som ikke har spill vett. spilte bf2 i går, hadde ett slikt tilfelle, snipa en dude, så respawna han og prøvde å ta meg, han gikk på 2 av claymorene mine lenge etter at jeg tilogmed hadde forlatt stedet. camping er vel heller å ligge på ett sted og waste alle du ser, men uten å utsette seg selv for fare. å ta samme noob om og om igjen vil jeg heller kalle en duel. forresten, pc spillere kan ikke spille med konsoll spillere på noen spill, veeeeeeeldig få i så fall, hvertfall ikke fps spill Endret 2. desember 2008 av simster Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg skjønner godt trådstarteren, og det er akkurat derfor jeg ikke gidder å betale for Gold membership når jeg kan spille gratis online på PC med betydelig færre fjor-tisser i bildet. Xbox'en brukes kun til alenespill, eller coop-spill på samme skjerm. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ser den. Jeg og de jeg pleier å spille med ble enige om at vi ikke skulle fornye gullmedlemskapet når det gikk ut. Desverre kom vi til den konklusjonen 25. oktober og det ble autofornyet for alle i starten av oktober. Men får jo følelsen av at færre og færre spill blir utviklet for pc og isteden er ports fra konsollversjonene. Og da får man mange problemer man ikke burde fått på pcen. Og Games for Windows eller hva den nye greia heter er jo akkurat like irriterende og horete som xbox live. Kanskje bare slutte med online spilling helt og mimre tilbake til hvor bra det pleide å være. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skjønner ikke alle klagene her jeg da. Synes online-biten funker særdeles utmerket, med unntak av flertallet amerikanske fjortiser. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) FØRST OG FREMST : GRUNNEN TIL AT OP KLAGER PÅ AIMBOT..: Er faktisk lag. Ekstrem lag fører til at motstandere nær hosten får reagere opp til 0.5 sekunder før den som opplever ekstrem lag -- noe som betyr at uansett hvor rask den som lagger reagerer -- så får ikke han skutt motstanderen før han er død, med mindre motstanderen suger. Så. 5 av 10 poeng: Det er ikke aimbot -- men det er fakta at motstandere fra USA ofte skyter deg før du kunne reagert. Ikke fordi de er gode, men fordi de har fordeler med lav ping. OG alle som flamer OP: Det er først når man er så god at man VET når man egentlig har drept noen ingame at man begynner å virkelig å hate lag, når man VET man traff en person en gang i hodet og en gang i brystet, men ikke fikk skuddene godkjent. OG alle som sier "skaff en bedre linje": JEG har 6500/3500 fra BKK, og har 60-100 ping til England og 0-50 ping innelands og 40-90 ping til Sverige, maks 100 til Danmark og maks 120 til Tyskland. (Kilde: Counter-Strike + Speedtest.net) Skjønner ikke alle klagene her jeg da. Synes online-biten funker særdeles utmerket, med unntak av flertallet amerikanske fjortiser. Da har du kanskje ikke lagt merke til hva som skjer når du spiller mot amerikanere og pingen er oppe i 250-350? Når man ikke KAN få spille, og når man konstant får 3 grønne barer i connection -- som betyr at spillet ENTEN er uspillbart (amerikansk host) eller helt spillbart (engelsk, svensk, tysk eller dansk host). Den der connection baren er LYGER noe så jævlig -- med mindre den deles inn som følger 0-200 ping: 4 grønne, 201-350 ping: 3 grønne, 351-500 ping: 2 gule, over 500 ping; 1 rød. Der er faktisk slik jeg tror barene virker. Helt. Seriøst. I counter-strike regnes alt over 100 ping som uholdbart og alt over 150 ping som uspillbart (1 rød bar). Men live er så førdømt laggete!!! Rainbow 6 Vegas: Uspillbart på grunn av LAG Battlefield: Bad Company: Uspillbart på grunn av LAG The Darkness: Uspillbart på grunn av LAG Turok: Uspillbart på grunn av LAG Rainbow 6 Vegas 2: Uspillbart på grunn av LAG Selv når jeg hostet i Rainbow 6 Vegas 2 og vi bare var nordmenn på laget virket ikke spillet når EN utenfra landet koblet til. Jeg kunne sverget på at alle spilldata går gjennom en skjult microsoft-server i statene før dataene sendes videre til klientene. For det lagger uansett. Selv i split-screen lagger CoD4 -- og det er fakta! Jeg skrev et lignende topic i går, faktisk, men valgte å ikke lagre det. Jeg har skrevet et lignende topic på Infinityward.com. Jeg gidder ikke fornye Xbox live hvis ikke de skjerper seg innen neste sommer. KUN CoD4 av alle spillene jeg har eid har vært spillbar online -- og nå begynner det å bli uspillbart etter klokken 8 på kvelden fordi amerikanerene ALLTID får hoste og fordi vi ALLTID blir matchet med amerikanere. Endret 2. desember 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hvis det er så ille lag er det noe galt med linja di eller harwaren, jeg spiller med amerikanere hele tiden, funker helt fint. linja er på 10mb forsåvidt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå