analkløe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kom over noen julesanger som jeg ønsker å meddele mine kjære forumvenner. Er dette perfekt musikk for å komme i julestemning, eller er det over streken? Fekallica Onkel Kånkel Her er også er godbit til de kristne: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg likte de 2 første... neida, de var ganske litt over streken ja Endret 1. desember 2008 av MrLG Lenke til kommentar
inherit Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Kom over noen julesanger som jeg ønsker å meddele mine kjære forumvenner.Er dette perfekt musikk for å komme i julestemning, eller er det over streken? Fekallica Onkel Kånkel Her er også er godbit til de kristne: Jeg undres over hvorfor dette er postet i denne kategorien... Forresten langt over streken mener nå jeg da Endret 1. desember 2008 av inherit Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 For min del synes jeg dette er julemusikk at ypperste kvalitet. Julen er som kjent en hedensk tradisjon som er kapret av kristne, og da er det ikke noe mere genialt enn å kapre "kristne julesanger" og snu de på hodet med antikristne og hedenske tekster. Tekstene preges av blasfemi med glimt i øye i ren monty python stil, og jeg kan egentlig ikke si at dette er over streken, men rett og slett gøy. Må ærlig innrømme at jeg fikk litt jolestemning av den første låten. mangler bare å fyre opp i peisen og et glass cognac Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Må si det hadde vært morro å redigert den siste slik at en hadde orginal soundtrack til men ny video Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Må si det hadde vært morro å redigert den siste slik at en hadde orginal soundtrack til men ny video Du tenker på "THIS IS A CHURCH ON FIRE" ja, har vært genialt å brukt en svart metal video...feks denne http://www.youtube.com/watch?v=aFn26ntmSsg Regner med at jeg ser et ferdigprodukt av deg før helgen Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hører hjemme i humor-delen, hvor sannsynligvis svært få vil synes den er genuin morsom. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dette har kanskje ikke så mye med jul å gjøre, men jaggu er det ikke i samme gata som det øvrige, hehe Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 For noe barnslige greier. Trodde standaren satt litt høyere enn dette, jeg synes vanligvis religions-ironi er morsomt, men det her er jo egentlig bare lavmåls... Lenke til kommentar
O3K Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Personlig foretrekker jeg de tradisjonelle anti-kristne julesangene. Som f. eks. "på låven sitter nissen". Lenke til kommentar
O3K Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fant denne artikkel helt tilfeldig: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/12/04/556769.html Nå får man ikke høre på den musikken man selv vil en gang uten at religiøse fanatikere skal komme og ødelegge. Jeg foreslår ateist tog imot kristne julesanger som synges offentlig. Bare for å være rettferdig så klart. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette er bare bra PR for Gorgoroth så disse protestantene skyter seg bare selv i foten. Jeg skal vedde på at det er ingenting som gleder Gaahl mer en illsinte kristene som misliker og protesterer mot musikken hans. Er det ikke det som er hele poenget med black metal? Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Må si det hadde vært morro å redigert den siste slik at en hadde orginal soundtrack til men ny video Du tenker på "THIS IS A CHURCH ON FIRE" ja, har vært genialt å brukt en svart metal video...feks denne http://www.youtube.com/watch?v=aFn26ntmSsg Regner med at jeg ser et ferdigprodukt av deg før helgen Fikk ikke sett svaret ditt før nå, men jeg kan kanskje se om jeg kan få ordna noe. Hadde vært en artig kombinasjon ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå