Sweeny_girl Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hva er deres definisjon på sammenhengen mellom sex og kjærlighet? Henger det automatisk sammen, er det bedre med kjærlighet i bildet eller motsatt? Endret 2. desember 2008 av Sweeny_girl Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 jeg tør påstå det meste er bedre med kjærlighet i bilde Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Spørs hva du mener med kjærlighet. Om du mener å ha sex men en du elsker vs en du ikke elsker kan jeg bare svare for meg selv. Ren sex er svært kjedelig, men meget fint med en jeg virkelig elsker. Men når det er sagt vil jeg gjerne tilbringe så mye tid som mulig med hun jeg elsker, og sex er ikke viktig. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 1. Sex med en jeg har følelser for 2. Sex med en fast partner a.k.a. FB 3. ONS Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sex og følelser henger vel ikke automatisk sammen nei, er vel en del der ute som har sex uten følelser for personen de har sex med. Jeg personlig er veldig enig i det ilpostino sier, alt er bedre med kjærlighet Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sex med en du har følelser for er jo 100 ganger bedre. Jeg kan også bare snakke for meg selv, men sex med randoms syns jeg er "helt meningsløst". Noen kompiser av meg har bare hatt "fylla-sex", det misunner jeg dem ikke. Mye bedre med en partner + at du får muligheten til å utvikle sexlivet når man begynner å kjenne hverandre. Og da blir det derfor mye bedre .. spør du meg! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jo flere ganger en har sex med en person jo bedre blir det. Jeg ville foretrykket en kjæreste, eller i andre rekke en FB og kanskje noen tilfeldige på siden av det. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 1. Sex med en jeg har følelser for2. Sex med en fast partner a.k.a. FB 3. ONS Hva han sa. Sex med følelser involvert er mye mer enn bare sex. Sex uten følelser er bare sex. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det MÅ ikke henge sammen, dvs man kan fint ha sex uten å føle kjærlighet til den andre personen (ikke alle da, selvfølgelig). Men jeg er enig med de som sier at det er best om man har begge to Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synes trygghet er et mye viktigere element under sex enn kjærlighet. Det er fullt mulig å ikke føle seg trygg med den man elsker, det ser man jo eksempler på altfor ofte. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 1. Sex med en jeg har følelser for2. Sex med en fast partner a.k.a. FB 3. ONS Enig her. Men dog, det er ingen automatikk i at sex med en man har følelser for er bra heller. Det kan tid å få et godt sexliv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Må skrive under på mortania sitt innlegg. Jeg syns absolutt at trygghet er viktigst sånn sett. Det er når jeg virkelig er trygg på noen at jeg har fantastisk sex. Så for min del blir det delt opp i to kategorier: 1. Sex med en/ei jeg er trygg på. 2. Sex med en/ei jeg ikke er trygg på. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Må skrive under på mortania sitt innlegg. Jeg syns absolutt at trygghet er viktigst sånn sett. Det er når jeg virkelig er trygg på noen at jeg har fantastisk sex. Så for min del blir det delt opp i to kategorier: 1. Sex med en/ei jeg er trygg på. 2. Sex med en/ei jeg ikke er trygg på. Kategori 2 kan jo grense til voldtekt i noen tilfeller. I alle fall ukomfortabel sex (N) Jeg mener trygghet, tillitt og forståelse er de 3 viktigste elementene i et hvilket som helst forhold, spesielt et kjæreste/seksuelt forhold. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har aldri vært i et forhold lenge nok til å bli virkelig forelsket, men har vært veldig glad i noen. Og sexen i de tilfellene har vært omtrent det samme som ONS for meg. Det er utseende hennes som teller akkurat da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kategori 2 kan jo grense til voldtekt i noen tilfeller. I alle fall ukomfortabel sex (N) Jeg mener trygghet, tillitt og forståelse er de 3 viktigste elementene i et hvilket som helst forhold, spesielt et kjæreste/seksuelt forhold. Jeg ville nå ikke dratt det så langt, det er jo fortsatt helt frivillig, men sex uten trygghet kommer aldri til å bli like bra som sex med. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva er deres definisjon på sammenhengen mellom sex og kjærlighet? Henger det automatisk sammen, er det bedre med kjærlighet i bildet eller motsatt? For mannfolk, sex først og kjærlighet etterpå. For kvinnfolk, kjærlighet først og sex etterpå. Tja? Hva mener vi da? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kategori 2 kan jo grense til voldtekt i noen tilfeller. I alle fall ukomfortabel sex (N) Jeg mener trygghet, tillitt og forståelse er de 3 viktigste elementene i et hvilket som helst forhold, spesielt et kjæreste/seksuelt forhold. Jeg ville nå ikke dratt det så langt, det er jo fortsatt helt frivillig, men sex uten trygghet kommer aldri til å bli like bra som sex med. - - - (jeg går ut ifra at du er gutt) Eksempel: Om om du har en kjæreste, du vil ha sex med henne. Hun føler hun har sagt nei alt for mange ganger, begynner å få dårlig samvittighet. Hun er ikke helt trygg på deg. En kveld er det skikkelig god stemning, og hun lar seg bli dratt med. Du har det kanskje veldig godt, pga hun skjuler at hun EGENTLIG ikke vil, men gjør det pga hun ER glad i deg, og vil ikke miste deg. Hun har det ikke noe godt, kanskje veldig ubehagelig etter hvert. Vil egentlig ikke mer, men sier ikke noe, once again pga hun ikke vil miste deg. - - - Her er altså dere to kjærester, så dere er godt kjent i utgangspunktet. Hva om dere ikke er det? Mindre bekjente. I eksempelet er det jo allerede grense til voldtekt for henne mener nå jeg, hva om dere såvidt kjenner hverandre osv osv, og hun eller du har noen problemer med det sosiale som fører til de feile avgjørelsene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Synes trygghet er et mye viktigere element under sex enn kjærlighet. Det er fullt mulig å ikke føle seg trygg med den man elsker, det ser man jo eksempler på altfor ofte. Signerer denne. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva er deres definisjon på sammenhengen mellom sex og kjærlighet? Henger det automatisk sammen, er det bedre med kjærlighet i bildet eller motsatt? For mannfolk, sex først og kjærlighet etterpå. For kvinnfolk, kjærlighet først og sex etterpå. Tja? Hva mener vi da? Oser mann av dette innlegget. Jeg har hatt sex med mange fler enn jeg har vært forelsket i og/eller vært sammen med. TRYGGHET først, sex etterpå. Eksempel: Om om du har en kjæreste, du vil ha sex med henne. Hun føler hun har sagt nei alt for mange ganger, begynner å få dårlig samvittighet. Hun er ikke helt trygg på deg. En kveld er det skikkelig god stemning, og hun lar seg bli dratt med. Du har det kanskje veldig godt, pga hun skjuler at hun EGENTLIG ikke vil, men gjør det pga hun ER glad i deg, og vil ikke miste deg. Hun har det ikke noe godt, kanskje veldig ubehagelig etter hvert. Vil egentlig ikke mer, men sier ikke noe, once again pga hun ikke vil miste deg. - - - Her er altså dere to kjærester, så dere er godt kjent i utgangspunktet. Hva om dere ikke er det? Mindre bekjente. I eksempelet er det jo allerede grense til voldtekt for henne mener nå jeg, hva om dere såvidt kjenner hverandre osv osv, og hun eller du har noen problemer med det sosiale som fører til de feile avgjørelsene. Bare fordi det var jeg som nevnte trygghet først av alle (fordi jeg er så smart og kan mest om sex [/ironi]) Sex med en man ikke er trygg på, er en man ikke kjenner, ons, etc. Venner og kjærester er man som oftest mye tryggere på enn folk man møter en kveld på byen, på fest eller lignende. Var dette jeg mente med utrygg, ikke voldtekt/frivillig voldtekt. Dra det litt for langt liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg