jespah Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er på utkikk etter et slikt spill. Har spilt endeløse timer med Call of Duty 3 tidligere(da også to linket sammen så det ble 8 spillere, sykt gøy!). Er altså på utkikk etter skytespill som støtter 4 spillere lokalt. Jeg liker godt spill som COD og Battlefield. Tips mottas med takk:) Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er på utkikk etter et slikt spill. Har spilt endeløse timer med Call of Duty 3 tidligere(da også to linket sammen så det ble 8 spillere, sykt gøy!). Er altså på utkikk etter skytespill som støtter 4 spillere lokalt. Jeg liker godt spill som COD og Battlefield. Tips mottas med takk:) Kan jo starte med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1042101&hl= Ellers, COD4, COD5, WarHawk og Resistance 1 Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Warhawk høres midt i blinken ut for deg/dere. Dette spillet leverer helt sinnssyk action med opp til fire spillere i split screen og 32 spillere online. Video Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 cod 5 er konge fett med 4 stykker, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
orgasmabox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 cod 5 er konge fett med 4 stykker, anbefales på det sterkeste. Der er jeg veldig uenig med deg. COD 5 er greit i multiplayer, ikke noe mer. Mange andre spill der som er myyye bedre. Army of two støtter ikke offline coop for fire, men for to er det veldig bra! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 cod 5 er hvertfall bra på split screen delen, ingenting blir bedre enn å waste kompisen ved siden av deg. ikke bare spillingen som blir bra, det kan diskuteres, men mye bedre stemning og mye artigere. army of two hadde SUGEN lyd, ble trist når jeg spilte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå