Gå til innhold

Skinnjakke i Bergen. Hvor får man kjøpt?


Rubex

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har vert på en shopingrunde i dag og letet etter skinnjakke. Det jeg er/var på utkikk etter er en skinnjakke av typen de sleger på Scabal(eneste butikken som fører denne stilen?). Eneste minuset med de jakkene var at de kostet fra 10000-15000kr, og jeg hadde tenkt meg noe mer i prisklassen 7-8000kr.

 

Er det noen andre butikker i bergen som selger denne type skinnjakke av samme stil? En mer "tight" og liten skinnjakke. Håper dette gikk noe lunde klart frem.

 

Hva jeg er på utkikk etter:

41MET8VKnWL.jpg

 

Hva jeg IKKE vil ha:

Men-Leather-Jacket-2.jpg

 

Kan nevne at jeg har sjekket, Carlings, Jack & Jones, Hans H, Boys of Europe, og en del andre butikker på kløverhuset og galleriet. Scabal ser ut som å være eneste butikk som har noe lignende, men som sagt, 10000 ++ er litt for mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har vert på en shopingrunde i dag og letet etter skinnjakke. Det jeg er/var på utkikk etter er en skinnjakke av typen de sleger på Scabal(eneste butikken som fører denne stilen?). Eneste minuset med de jakkene var at de kostet fra 10000-15000kr, og jeg hadde tenkt meg noe mer i prisklassen 7-8000kr.

 

Er det noen andre butikker i bergen som selger denne type skinnjakke av samme stil? En mer "tight" og liten skinnjakke. Håper dette gikk noe lunde klart frem.

 

Hva jeg er på utkikk etter:

41MET8VKnWL.jpg

 

Hva jeg IKKE vil ha:

Men-Leather-Jacket-2.jpg

 

Kan nevne at jeg har sjekket, Carlings, Jack & Jones, Hans H, Boys of Europe, og en del andre butikker på kløverhuset og galleriet. Scabal ser ut som å være eneste butikk som har noe lignende, men som sagt, 10000 ++ er litt for mye.

 

Hvorfor ikke gå inn og prøve den som er dyr. Skriv ned navn og nummer som står i kragen og google og se om noen selger den billig i utlandet. Håpløst for tollere å vite om en jakke koster 1500 eller 15000 kroner. Lykke til :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...