Rubex Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei Har vert på en shopingrunde i dag og letet etter skinnjakke. Det jeg er/var på utkikk etter er en skinnjakke av typen de sleger på Scabal(eneste butikken som fører denne stilen?). Eneste minuset med de jakkene var at de kostet fra 10000-15000kr, og jeg hadde tenkt meg noe mer i prisklassen 7-8000kr. Er det noen andre butikker i bergen som selger denne type skinnjakke av samme stil? En mer "tight" og liten skinnjakke. Håper dette gikk noe lunde klart frem. Hva jeg er på utkikk etter: Hva jeg IKKE vil ha: Kan nevne at jeg har sjekket, Carlings, Jack & Jones, Hans H, Boys of Europe, og en del andre butikker på kløverhuset og galleriet. Scabal ser ut som å være eneste butikk som har noe lignende, men som sagt, 10000 ++ er litt for mye. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei Har vert på en shopingrunde i dag og letet etter skinnjakke. Det jeg er/var på utkikk etter er en skinnjakke av typen de sleger på Scabal(eneste butikken som fører denne stilen?). Eneste minuset med de jakkene var at de kostet fra 10000-15000kr, og jeg hadde tenkt meg noe mer i prisklassen 7-8000kr. Er det noen andre butikker i bergen som selger denne type skinnjakke av samme stil? En mer "tight" og liten skinnjakke. Håper dette gikk noe lunde klart frem. Hva jeg er på utkikk etter: Hva jeg IKKE vil ha: Kan nevne at jeg har sjekket, Carlings, Jack & Jones, Hans H, Boys of Europe, og en del andre butikker på kløverhuset og galleriet. Scabal ser ut som å være eneste butikk som har noe lignende, men som sagt, 10000 ++ er litt for mye. Hvorfor ikke gå inn og prøve den som er dyr. Skriv ned navn og nummer som står i kragen og google og se om noen selger den billig i utlandet. Håpløst for tollere å vite om en jakke koster 1500 eller 15000 kroner. Lykke til :-) Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Vil helst ungå å kjøpe på nett siden jeg gjerne vil prøve de først Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Da noterer du størrelsen og da. Værre er det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå