iharal3 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når man lagrer et spill til harddisken, er det da mulig å lagre det samme spillet på en annen xbox? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du kan lagre et spill på alle harddisker på planeten omså, men du må fortsatt ha den originale platen i 360en for å kunne spille. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Du kan lagre et spill på alle harddisker på planeten omså, men du må fortsatt ha den originale platen i 360en for å kunne spille. Ok takk, ikke helt det svaret jeg ville høre Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det overføring av gamesave du mener? Litt dårlig formulert spørsmål, tør jeg si. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Trodde det var mulig å spille spillet når man hadde lagret det uten å sette inn platen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå ble jeg bare enda mer forvirret. Nå spør du jo om noe helt annet enn du gjør i førsteposten? ;P I hvert fall. Jeg er nesten 99% sikker på at du må ha CD'n i boxen selv om du har lagret. Men kanskje det er noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 jeg er 100% sikker på at du må ha dvden i spelleren når du gamer, jepp. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 heheheheheeh... tror du virkelig microsoft er så dumme? lolz til fjelz Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og, et forumsøk hjelper, dette har vært besvart og spekulert i ørten ganger. Som vanlig, når noe er for godt til å være sant.. Guess what! Det er ikke sant.. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ser for meg at det hadde vært heftig byttelåning av X360-spill her på forumet om det hadde latt seg gjøre Er vel bare for å spare drev og ører for slitasje - Og muligens lavere ladetid for spillene. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hva er vitsen med å innstallere et spill på xboxen hvis man må ha selve spillet i i tillegg?? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hva er vitsen med å innstallere et spill på xboxen hvis man må ha selve spillet i i tillegg?? for at kompisen din også må kjøpe spillet! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hva er vitsen med å innstallere et spill på xboxen hvis man må ha selve spillet i i tillegg?? Redusert støy og lastetider. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hva er vitsen med å innstallere et spill på xboxen hvis man må ha selve spillet i i tillegg?? Redusert støy og lastetider. ok Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Når du kjører spillet fra hdd, slipper du bråket fra cdrom som imo er ganske irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå