Fantaelskern Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei folkens Nå har jeg gått rundt og tenkt på en bærbargaming, og jeg tenkte da på denne pc'n her: http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2190094;c:36159 Hva mener de med "Opptil 2302 MB ledig grafikkminne totalt, med 512 MB dedikert" mye minne er det på den skjermkorte? jeg trenger pc'n for kun gaming og film/musikk.... Og når jeg snakker om gaming så blir det snakk om C&C, red alert, bf2, css, cs og starcraft. forsovit trenger jeg bare bf2 som funker toppser så er jeg fornøyd:D Vis noen har noe annet å anbefale meg så kjør på trenger en pc i den duren der vil ikke drite meg ut for å kjøpe meg "katta i sekken" pc... Og helst en os på 64b Vil oxo ha en sånn pc som jeg kan oppgradere minne på i fremtiden Mvh Fantaelskern Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 her anbefaler jeg å gå på multicom.no og velge deres bærbare jhl 90+ her får du en god bærbar for 10K , her kan du selv velge mye av hardwaren, få en datakyndig person til å velge komponentene for deg.. multicom etter den sammen på 1 ukes tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå