Morro Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det blir mer og mer vanlig å ha en dings i bilen så den kan spores opp etter tyveri. Jeg kan forstå at forsikringsbransjen er interessert i dette, men hva med oss som har bil? Selv har jeg opplevd biltyveri to ganger. Ved det første tilfellet ble bilen funnet, i det andre tilfellet er bilen ikke funnet. Jeg foretrekker helt klart å IKKE se bilen igjen. Jeg vil derfor i det lengste unngå å ha en sånn oppsporingsdings i bilen. Tror mange som håper de får bilen tilbake ikke har tenkt helt godt igjennom det. Vil du ha bilen igjen? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Selv om jeg ikke har bil nå, så må jeg si meg enig i hva du vil frem til. For blir bilen stjålet, så har den sikkert fått seg en heisatur uten like, ødelagt interiør, skakkjørt, med rådeslått motor osv...neitakk... Jeg skjønner godt at folk ikke vil ha tilbake sine stjålne biler. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 stjelte biler blir nok ikke behandla best vil jeg tro, så hvis noen tar seg en heisa tur med bilen min hadde jeg nok vært glad om den ble borte for godt selv.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er ikke noe fasitsvar på dette, det kommer helt an på hva slags bil du har blitt frastjålet og hvor mye den eventuelt betyr for deg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 jeg har 2 biler, den ene vil jeg absolutt ha tilbake, den andre kan gjere bli borte for alltid. så klart skal alt som er ødelagt fikses på forsikringen, de som har litt spesielle biler er gjerne litt mer glad i den enn standard biler. er heller ikke alle biler det er like lett å få tak i igjen, pr nå er det ingen biler av samme type som jeg har på finn.no, så det er ikke bare å kjøpe en ny heller. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har også to biler.. Vist bruksbilen min ble stjelt den dag i dag skulle jeg jublet lykkeli over at jeg slapp unna de påkostingene jeg vet kommer på eu kontrollen i januar. Vist den andre bilen min blir stjålet håper jeg bare at sporingsutstyret som er i den faktisk fungerer, for der taper jeg alt for mye penger vist bilen ikke blir funnet igjen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hell no! De kan bare få beholde den. ^^ Om noen skulle funnet på å stjele bilen min er det kun fordi de trenger et kjøretøy, og da blir det ikke behandlet bra. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 om hobby-bilene ble stjålet ville jeg hatt den tilbake. Men hadde de tatt bruksbilen min hadde jeg blitt veldig lei meg (er sååå fornøyd med den), og ville egentlig hatt den tilbake. Men ikke hvis den er hærpa.....da kan det være det samme.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå