Gå til innhold

Mail hentet med pop3 blir slettet fra serveren

Anbefalte innlegg

Prøvde å hente mails vha pop3 i MS Outlook, men oppdaget raskt at da ble alle e-postene mine slettet fra serveren! Det var ikke særlig hyggelig siden nå ligger bare mailene på hjemme-PCen og jeg kan ikke lese dem fra jobb-PCen. Nå har jeg konfigurert Office til å IKKE slette mails (hvorfor er det standard?!?), men det hjelper lite for alt som allerede har blitt slettet.

Jeg har mulighet for å lese mail via Microsoft Office Outlook Web Access for Exchange Server 2003, altså en webmail-løsning. Denne var nå tom. Men det som overrasket meg er at når jeg prøvde å gjenopprette slettede e-post, så var også listen over slettede e-post tom!

Er det noen mulighet å gjenopprette e-postene, eventuelt laste dem opp igjen på nytt fra MS Outlook (det eneste stedet de ligger lagret) e.l.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg konfigurert Office til å IKKE slette mails (hvorfor er det standard?!?), men det hjelper lite for alt som allerede har blitt slettet.

At det er standard er en selvfølge ellers hadde vel hver eneste mail-server krasjet for lenge siden på grunn av plassmangel.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

Hjemme tar du å exporterer mailenedu har der til en pst-fil.

Ta med deg denne pst-fila på jobben og importer mailene der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...