Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Bytte eksamen til et senre tidspunkt?


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha T2-eksamen i morgen, men har ikke fått forberedt meg noe særlig. (Startet med å åpne boka i dag)...

 

Så, det jeg lurer på er: Er det en eksamen senere, til f.eks. våren i T2? Så kan jeg evt ta den? Eller må jeg da ta den som privatist? Når er isåfall den prøven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Du kan ikke flytte datoen. Det du kan gjøre er å ikke stille imorgen (da vil du ikke få en vurdering). Du vil helller ikke få tilbake pengene som du har betalt for eksamen, men du kan melde deg opp til sommeren igjen ja.

 

Det du kan gjøre er å stille på eksamen imorgen. Du venter så på resultatet, går det bra så melder du deg ikke opp på ny. Går det dårlig så melder du deg opp på ny. Da blir det en forbedringseksamen så fremt du ikke har en vurdering fra før.

 

Jeg hadde stillt imorgen uansett, det er å kaste ut penger av vindue om du ikke prøver engang mener jeg.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, heldigvis er det skolen som har meldt meg på, så jeg har ikke betalt et øre :) Så jeg taper ingenting på dette :)

 

Jeg synes det er bedre å komme til en eksamen der jeg er godt forberedt, og kan klare meg bra. Jeg vurderer å ta R1 og R2 på HiVe til januar (år 2010), så da kan jeg evt ta å fokusere kun på T2-eksamen fra august frem til desember. Så starter jeg studiene på HiVe.

Hva synes dere om det? Da får jeg også vedlikeholdt mattekunnskapene mine før jeg starter på R-studiene.

 

 

Ta det med ro, jeg er ikke såpass dårlig egentlig. Jeg fikk 6 til jul, men var veldig syk under eksamen. Derfor gjorde jeg det så dårlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...