Shushi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hei, jeg har tenkt å kjøpe Rock Band 2 på Xbox 360. Men så har jeg lite peiling på prisen. Jeg vet at selve disken koster 479kr på Spaceworld, og utstyrspakken 1399kr (trommer, Gitar og vokal), men det blir for dyrt. Jeg har lyst på en helt vanlig gitar og Rockband 2 disken. Jeg har sett at de selger Guitar hero III og Guitar Hero IV med gitar og disk for 899kr. Så her er sprøsmålet: 1. Finnes det et lignende tilbud for Rockband og gitar i en pakke for en grei pris (899kr er en grei pris). 2. Hvis det ikke finnes, er det mulig å eventuelt kjøpe gitar seperat fra disken? Håper noen kan hjelpe meg ! Endret 1. desember 2008 av Shushi Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei, jeg har tenkt å kjøpe Rock Band 2 på Xbox 360. Men så har jeg lite peiling på prisen. Jeg vet at selve disken koster 479kr på Spaceworld, og utstyrspakken 1399kr (trommer, Gitar og vokal), men det blir for dyrt. Jeg har lyst på en helt vanlig gitar og Rockband 2 disken. Jeg har sett at de selger Guitar hero III og Guitar Hero IV med gitar og disk for 899kr. Så her er sprøsmålet: 1. Finnes det et lignende tilbud for Rockband og gitar i en pakke for en grei pris (899kr er en grei pris). 2. Hvis det ikke finnes, er det mulig å eventuelt kjøpe gitar seperat fra disken? Håper noen kan hjelpe meg ! Guitar Hero gitaren er bedre en rockband gitaren... Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Kan du være litt relevant..? Uansett, kan man kjøpe guitar hero gitar seperat da?? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Må da gå an det. Nå er jeg ikke helt sikker, men... Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 eg har sett pris på ca 500 for gh3-gitaren. se på prisguiden Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tror Rock Band 2 kommer i pakker rundt januar. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Oja.. Ok. Takk for hjelpen alle sammen! PS. Maer, no ble jeg nysjerrig! Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis du skal ha en gitar, så gå for Les paulen til GH3, World tour og rock band gitarene er dårlige etter min mening. Min WT gitar begynte og "overstrumme" etter 2 sanger. Og Rock band gitaren liker jeg bare ikke, det eneste plusset er solo knappene Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg leste nettopp db.bo sin fellesanmeldelse av GH:WT og RB2. På slutten sier han at man kan bruke GH:WT-trommene på RB2-spillet, kan noen bekrefte dette? Jeg har GH:WT, men er pissforbanna på låtutvalget og ønsker å skaffe meg RB2 i stedet. Kan jeg bare kjøpe selve spillet og da bruke mine GH2-, GH3- og GH:WT-instrumenter? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det kan du, David. ;D Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hvis jeg har en gh 3 gitar på kan jeg bruke den på rock band 1? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hvis jeg har en gh 3 gitar på kan jeg bruke den på rock band 1? Ja, alle GH- og RB-instrumenter kan brukes på tvers av hverandre på 360. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Oja.. Ok. Takk for hjelpen alle sammen! PS. Maer, no ble jeg nysjerrig! Hvorfor tror du det? Rock Band 2 instrumentene har ikke kommet enda, og jeg har lest en plass at de kom rundt nyttår. Men jeg har en ekstra GHWT guitar liggende, send meg en PM hvis du er interissert i å kjøpe den.. Jeg leste nettopp db.bo sin fellesanmeldelse av GH:WT og RB2. På slutten sier han at man kan bruke GH:WT-trommene på RB2-spillet, kan noen bekrefte dette? Jeg har GH:WT, men er pissforbanna på låtutvalget og ønsker å skaffe meg RB2 i stedet. Kan jeg bare kjøpe selve spillet og da bruke mine GH2-, GH3- og GH:WT-instrumenter? Jepp, jeg bruker GH2 guitar, GH:A guitar og GHWT guitar, mic og trommer på RB2. Forskjellen er at du ikke har soloknapper og du bruker ikke oransje symbal.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fett! Takk for svar, Chaz0r og Maerl1d Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noe sier meg at det blir rock band på den fronten Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skarp du, hehe Får skaffe deg det du også da vet du! De hadde det ikke på Expert; de sa det ikke hadde kommet ennå, men lanseringen var vel 20. november? Fant det ikke på absoluttspill.no heller.. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bare spillet til 360 hadde release 20. november. Resten kommer som sagt senere... Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå