Gå til innhold

[AoC]Server merger info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 9 plasser for battlekeeps på en server. Det er vesentlig flere enn 9 aktive store guilds med battlekeeps på de 5 serverene som slås sammen. Funcom gir derfor tilbake matrialene til laugslederen og fjerner alle battle keepene etter sammenslåingen.

 

Det kommer til å bli et bikkjeslagsmål uten like om å få og beholde et battle keep. :)

Lenke til kommentar
Jeg er også ganske interessert i å vite om man må ha active account før mergen for å få free transfers, så hvis noen vet noe der, så...

 

Ja, du vil få transfer selv om accounten din ikke er active, bare du subscriber innen den månden du har free transfer.

 

Sendte PM til Tarib på EU-forumene.

 

Hello there

 

Yes. If players resubscribes during the one month the free character transfer option is running, it will also be available to them.

 

Regards,

Lenke til kommentar
Venter spent på å høre fra noen som spiller hvordan det er med antall spillere osv. :D Tror nok jeg selv starter opp igjen innen få uker for å bytte fra PVE til PVP og gi spillet en ny sjangs.

 

Men før du gjør det, bare vær klar over at det er texas på pvp servere, du får ALDRI gå i fred lengre :p og sørg for at characteren din er lvl 80 når du bytter... eller så må du gjør villas hele veien til 80 :p (gjorde det så og si på min assassin fra 40-80 LOL).

 

Serverene oppe igjen allerede?!

 

Gi tilbakemelding da folken! :D

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Venter spent på å høre fra noen som spiller hvordan det er med antall spillere osv. :D Tror nok jeg selv starter opp igjen innen få uker for å bytte fra PVE til PVP og gi spillet en ny sjangs.

 

Men før du gjør det, bare vær klar over at det er texas på pvp servere, du får ALDRI gå i fred lengre :p og sørg for at characteren din er lvl 80 når du bytter... eller så må du gjør villas hele veien til 80 :p (gjorde det så og si på min assassin fra 40-80 LOL).

 

Serverene oppe igjen allerede?!

 

Gi tilbakemelding da folken! :D

 

Hehe, ja, jeg blei lvl 80, holdt på noen dager til og så sluttet jeg. Det bør vel holde? Eller bør man ha vært lvl 80 ei stund for å opparbeide seg bedre utstyr osv.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...