Gå til innhold

[AoC]Server merger info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får muligheten til å bytte server med alle karakterene EN gang.

 

Jeg vet at dette er gyldig innenfor 1 måned etter merge, MEN: hvis jeg aktiverer kontoen min igjen om la oss si 2 uker, får jeg da denne gratismuligheten også? Eller må kontoen være aktiv ved merge for å få dette? Kunne ikke finne noe om dette på forumet til AoC nemlig, så spør her :)

Lenke til kommentar
Noen som spiller på Wildsoul?

 

Hørt en god del om Futilez, de skal visst være ganske så store?

 

Kult om noen kunne fortalt litt om dem.

 

Wildsoul har mange store guilds, der Futilez er den største og mest dominerende PvP guildet. Rett og slett nr. 1 innen PvP.

 

De andre guildene har vert mest aktive i PvE nå, men forhåpentligvis vil disse guildene komme ut av BRC og lignenge etter merge.

Lenke til kommentar
Wildsoul har mange store guilds, der Futilez er den største og mest dominerende PvP guildet. Rett og slett nr. 1 innen PvP.

 

Mange store? Etter at russerne stakk, er det vel bare Futilez og Nidvardir igjen av de store.

Men begynner å bli en stund siden jeg var aktiv på Wildsoul, så det er mulig det har kommet noen nye?

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Nidvardir, Tribunal og Red Army er de nok de siste store guildene i tillegg til Futilez. Tingen er at Futilez er overlegen de andre i pvp, både i antall og i skill. Futilez kan vel sies å være den store stygge ulven og om de er i nærheten slutter alle andre å kjempe mot hverandre og går heller sammen mot deres felles fiende. Personlig liker jeg ikke denne situasjonen og har derfor valgt å avvente med å joine noe guild fram til etter mergen er unnagjort.

Lenke til kommentar
Nidvardir, Tribunal og Red Army er de nok de siste store guildene i tillegg til Futilez. Tingen er at Futilez er overlegen de andre i pvp, både i antall og i skill. Futilez kan vel sies å være den store stygge ulven og om de er i nærheten slutter alle andre å kjempe mot hverandre og går heller sammen mot deres felles fiende. Personlig liker jeg ikke denne situasjonen og har derfor valgt å avvente med å joine noe guild fram til etter mergen er unnagjort.

 

Futilez med skills?

Haha, ta det tilbake om du vil ha selvrespekten inntakt :p

 

Futilez gjør aldri 1 vs 1, da løper dem vekk og gjemmer seg. De må minst være 2-3 flere enn deg, og angriper ikke før du angriper en annen slik at de kan ganke.

Lenke til kommentar
Futilez med skills?

Haha, ta det tilbake om du vil ha selvrespekten inntakt :p

 

Futilez gjør aldri 1 vs 1, da løper dem vekk og gjemmer seg. De må minst være 2-3 flere enn deg, og angriper ikke før du angriper en annen slik at de kan ganke.

 

Tar nok ikke det tilbake nei :)

Etter min mening er det ingen tvil om at Futilez har de beste spillerne, noe som er naturlig da de satser 99% på pvp. Må si meg enig med at de stort sett er flere enn motstanderen, men de vinner stort sett også når de er like mange. Jeg har selv observert flere organiserte matcher mellom Futilez og Tribunal med like mange spillere på hver side (rundt 20). Alle gangene har Futilez stått igjen seirende, og en gang sto til og med alle Futilez'ene igjen levende. Også i minigames er de overlegne for tiden.

 

Dette blir vel litt i overkant skryt til futilez da jeg selv ikke har noe til overs for dem. Ikke på grunn av skill, men på grunn av holdningene og væremåten til enkelte av de.

 

Btw, hvem er du, og hvilket guild er du med i The Very End? :)

Lenke til kommentar

Å kunne bruke taktikk i mange vs mange er rimelig viktig.

 

Spiller på en PvE server og det er utrolig stor forskjell på et lag med necro som samarbeider og et lag som ikke gjør det. Hvis motstanderen har en necro og du ikke har det, og de går inn for å holde necro'n i live, så er det sinnsykt vanskelig å vinne.

 

Battlekeeps:

Såvidt jeg kan regne meg fram, så er det vel 4-5 guilds på hver server som raider og har battle keeps. Det er 12 slotter for battle keeps på hver server. Det skal merges 5 servere. Det blir mao 16-20 guilds som kommer til å sloss om 12 battle keeps.

 

Ser for meg at dette kan påvirke hvordan PvP blir framover...

Lenke til kommentar
Futilez med skills?

Haha, ta det tilbake om du vil ha selvrespekten inntakt :p

 

Futilez gjør aldri 1 vs 1, da løper dem vekk og gjemmer seg. De må minst være 2-3 flere enn deg, og angriper ikke før du angriper en annen slik at de kan ganke.

 

Tar nok ikke det tilbake nei :)

Etter min mening er det ingen tvil om at Futilez har de beste spillerne, noe som er naturlig da de satser 99% på pvp. Må si meg enig med at de stort sett er flere enn motstanderen, men de vinner stort sett også når de er like mange. Jeg har selv observert flere organiserte matcher mellom Futilez og Tribunal med like mange spillere på hver side (rundt 20). Alle gangene har Futilez stått igjen seirende, og en gang sto til og med alle Futilez'ene igjen levende. Også i minigames er de overlegne for tiden.

 

Dette blir vel litt i overkant skryt til futilez da jeg selv ikke har noe til overs for dem. Ikke på grunn av skill, men på grunn av holdningene og væremåten til enkelte av de.

 

Btw, hvem er du, og hvilket guild er du med i The Very End? :)

 

Skal være enig med noe av det du skriver der, for blant folka som spiller i futilez er det noen fantastisk dyktige spillere, problemet er bare at de har så mange at mesteparten desverre er dårlige spillere som spammer, corpsecamper og dreper folk lang under sin level :/ Men som du sier, og som jeg burde nevne istedenfor å gå all-rage ut på keyboarded er at de har noen svært dyktige spillere også.

 

Kan også ha noe med gear å gjøre, jeg er bare pvp level 1 nå, og jeg ser at dem med pvp level 5 er det bare å gi opp, deres armor er overlegen :) Hvertfall når de får mye invulerability.

 

Når det er sakt, hva er det battlekeeps er, og hvor er dem?

Og hva er formålet med dem? Gir dem noen bonuser eller noe slikt?

 

Guilden er Nidvardir btw.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Battlekeep er en del av en guildby som kan ligge i ett av Border Kingdoms områdene, som kan bli angrepet av andre guild. En full T3 Battlekeep by gir deg 10% PvP invulnerability mot casterklassen, og rundt 6-7 mot melee + noen andre nyttige bonuser.

 

Battlekeep er det siste du skal ta ned i ett siege, der det kan være alt fra 2 vs 2 til 48 vs 48. Om du allerede har en battlekeep-by fra før, og bestemmer deg for å gå til angrep på noen andres by, taper du uansett hvor mange du dreper eller om du brenner ned hele byen.

 

Ideen bak ett Siege er veldig god, men ikke veldig gjennomtenkt. I AoC er det slik at om du har et BK ifra før, så vinner du aldri ett siege der du angriper, uansett hvor rasert byen er etter du er ferdig.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...