Gå til innhold

[AoC]Server merger info.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg er bare glad jeg nå har to karakterer som er lvl 80 og ikke trenger å levle :) For dem som ønsker det ser det ut som Villaene kommer til å bli det letteste alternativet, da de andre områdene vil være stapfulle :D

 

Men en ting jeg lurer på, hvor mange spiller egentlig? Selv om det har gått ned vil det vel si at hvertfall en ..tja, kanskje mellom 20-50 000 blir på en server.. hvordan skal dette gå? Eller klarer den det uansett hvor mange det er, siden det da blir mindre servere når alt slås sammen?

 

Og en annen ting, noen som vet hvor mange folk som kan være i en instance? Håper dette er høyt så man kan oppleve storslakt .p Og gleder meg til å se Futilez bli rævkjørt så inni hælvete. Er bevist nå at de har brukt bot'er og cheat programmer. Blant annet noe som kaltes noe radar greier, som gjør at uansett hvor du er, i stealth eller ikke vil de se dem, og dette stemmer overens med mange situasjoner hvor det normalt ikke skulle være mulig å se en.

Så, om du er medlem av futilez og leser dette, du kan kysse ræva mi og være dornøyd med at du er med i tidenes desidert jæveligste og idiotiske guild.

 

Ojoj så sinne vil man sikkert tenke, men er bare mer irritert over idioter som absolutt må bruker urettferdige hjelpemidler når det i bunn og grunn skulle være man vs man som stiller på like grunnlag.

Lenke til kommentar
Og en annen ting, noen som vet hvor mange folk som kan være i en instance? Håper dette er høyt så man kan oppleve storslakt .p Og gleder meg til å se Futilez bli rævkjørt så inni hælvete. Er bevist nå at de har brukt bot'er og cheat programmer. Blant annet noe som kaltes noe radar greier, som gjør at uansett hvor du er, i stealth eller ikke vil de se dem, og dette stemmer overens med mange situasjoner hvor det normalt ikke skulle være mulig å se en.

 

Er ikke i futilez selv, men skulle gjerne likt å se disse bevisene..? :)

Lenke til kommentar

Vi vet jo alle at man kan tracke folk i stealth, men vi har opplevd at f.eks dem har funnet en som stod i stealth sånn 3-400 meter unna. Var en assassin som stod afk langt faen oppe i heia i khes, så ser vi en løper oppover. Han løper lang faen oppover og finner han og slakter han. Dette var ikke rein flaks, og man skal ikke, selv med tracking, se folk på laaange avstander som står i stealth. Igjen radar tingen. Også er det artig å se hvordan de alltid, og hele tiden kan finne folk i stealth, uansett hva slags klasse dem er. For ikke å snakke om damage. Var en som gjorde 4-5k damage HIT på en guardian med pvp lvl 3 armour i går, og dette var en barbarian som gjorde en combo. Tvilsomt, emn skal ikke si at dette er exploit, men tvilsomt.

 

Er også en som pasta en link til et forum hvor du kunne laste ned denne boten, denne personen var fra futilez. Linken funker ikke nå lengre, virker som siden og forumet er lagt ned.

Er også en del andre episoder fra disse folka som er tvilsomme, blant annet den exploiten som gjør at du kan løpe og gjør kombo samtidig, denne har jeg sett futilez bruker. Ser GM det er det 1 dag ban på det btw.

 

Og mange av dem ble pvp lvl 5 omtrent over natta, så mange av dem som exploita pvp xp før den ble hotfikset.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Og mange av dem ble pvp lvl 5 omtrent over natta, så mange av dem som exploita pvp xp før den ble hotfikset.

 

I futilez er det 2 stykker som er pvp lvl 5, det er BallsOfSteel og Gamarjoba(var hvertfall med)

 

De var også en av de første guildene som tok avstand til exploiten

 

Eneste av disse to jeg syns er litt på kanten er Gamarjoba (lager skripter som dreper deg, var lvl 5 med 4k kills :hmm:)

 

PS: er ikke medlem av Futilez selv

Lenke til kommentar

BallsOfSteel er en fantastisk drittsekk, og tror aldri jeg har møtt en som er så offensiv, jævelig og spydig mot alt og alle som han der. Jeg håper han råttner et fint sted, for noe annet en kvalme klarer ikke den personen å produsere, selv om han skal ha creds for å ha blitt lvl 5, selv om jeg ikke forstår hvordan en mann kan drepe 4-5 stk, som jeg har sett han har gjort. Han tar ingen skade, men critter deg for flere tusen lett ofte og fort.

Lenke til kommentar
Og en annen ting, noen som vet hvor mange folk som kan være i en instance? Håper dette er høyt så man kan oppleve storslakt .p

 

Når det var duellkonkurranse i keshatta på fury i romjula, så fylte vi opp ein instanse så full at ingen andre kom inn. Aner ikkje kor mange det var, men det blei trangt om plassen på duel-spoten. Vart ikkje så verst slakt det sekundet vinneren vart annonsert og alle tilskodarane stod klar til å AOEe ned alt og alle. Er imponert at ingen tjuvstarta før konkurransen var over.

 

Ligger screenshots og slikt i denne tråden http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=104915

Lenke til kommentar
Og en annen ting, noen som vet hvor mange folk som kan være i en instance? Håper dette er høyt så man kan oppleve storslakt .p

 

Når det var duellkonkurranse i keshatta på fury i romjula, så fylte vi opp ein instanse så full at ingen andre kom inn. Aner ikkje kor mange det var, men det blei trangt om plassen på duel-spoten. Vart ikkje så verst slakt det sekundet vinneren vart annonsert og alle tilskodarane stod klar til å AOEe ned alt og alle. Er imponert at ingen tjuvstarta før konkurransen var over.

 

Ligger screenshots og slikt i denne tråden http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=104915

 

Hehe var gøy det, I dont like Mindblaze at all :(

Men klarte å styre unna one shotten hans, noe han klarte også. Hehe.

Lenke til kommentar
Ojoj så sinne vil man sikkert tenke, men er bare mer irritert over idioter som absolutt må bruker urettferdige hjelpemidler når det i bunn og grunn skulle være man vs man som stiller på like grunnlag.

 

Battlescar har "Afternoon Delight" de sier de elsker å høre hat i global, men de klarer ikke å snakke for seg... De har selv sagt at de har exploita, deres egene medlemmer ga bevis...

Lenke til kommentar

Jeg vurderte bytte til PvP, men er såpass langt inne på Ymir og i guildet mitt til at jeg kan rettferdiggjøre the switch. Men jeg tror PvP-aktiviteten vil nyte veldig godt av at alle PvE-serverne kommer sammen. PvP lvl 4 er forhåpentligvis innen rekkevidde da.

 

Det store spørsmålet - er det noen på PvP server som skal over på carebear?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...