Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting bedre enn å høre på sure bergensere etter kamp :!:

 

Bergenser1 skrev:

 

Første omgang er strålende fra vår side. Vi scorer flotte mål på presise kontringer sier Per Mathias Høgmo.

 

Rettelse:Første omgang er strålende fra Moldskred og Rushfeldts side. Moldskred og Rushfeldt scorer flotte mål på feil av Brann spillere.

 

 

men ved siden av kontringene viser vi også variert angrepsspill som jeg er veldig fornøyd med, sier Per Mathias Høgmo.

 

1. de kontrer ja, men det blir alvorlig talt gjort feil av Brann spillere som gjør at de får skutt i det hele tatt. faen, han får det til å høres ut som om det var Tromsø som skapte sjanser, og det er jo direkte latterlig å påstå!

2. Variert angrepsspill???TIL har EN eneste sjanse forutenom målene som ble servert av Brann spillere.

 

Brann hadde ballen 90% av tiden, skapte TI sjanser, TIL skapte EN, og Brann vant de fleste duellene. Beklager å si det men dette er de harde fakta. Om dere skal være så naive å si at TIL var best i alt og la seg bakpå fordi de ledet 4-1(spillerne var tydelig redde for å miste ledelsen og det ble innrømmet av en spiller på tv, husker ikke hvem det var), så får dere bare ha det så godt og jeg håper dere får en lang sesong i bunnen. TIL ble reddet av Moldskred og Rushfeldts effektivitet og INGENTING annet. Dere er avhengig av de to spillerne så dere får håpe at de ikke blir skadet, får da blir det en fin fin plassering på nedre halvdel av tabellen!

 

til å avslutte med:en poll som viser om dere er naive eller ei...Dette blir ett fint bevis på om dere har dårligst fotballforståelse i hele landet.

Lenke til kommentar

Sukk... Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har diskutert den situasjonen. Austin sin takling er hard. Han går NED og takler på ball, men med den farten fyker han selvsagt litt videre, og tar da meg seg Lindpere. Nei, det er ikke en spesiellt fin takling, men den er heller ikke sjokkerende stygg (noe Sequeira sikkert synes ettersom han sprang mot Austin med mord i blikket). Et gult kort hadde vært helt greit, men det er ikke snakk om noe rødt kort.

 

Og når S.O.M blåser først INNKAST, og så gir han Austin rødt kort etterpå og mener det er for taklingen (som han forøvrig presterte å si kom bakfra, han kan jo umulig ha sett taklingne i det hele tatt), da blir jeg bare oppgitt.

 

Jeg kan godt si det høyt, Brann var rævva i første omgang og fikk svi for det. Vi gjør en god figur i andre omgang, og setter bra press, men Tromsø forsvarer seg bra. Alt i alt, resultatet ble "riktig".

 

EDIT: Mønstrer et rugbylag? Haha. Det er godt dere finner så mye rart å syte på Brann for. Tettey hadde nå en takling på Sævarsson som ikke lignet grisen. Vi er langt ifra de verste :)

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Hvor mange ganger må det sies at Moen fikk høre fra fjerdedommeren i ettertid at taklingen kvalifiserte til rødt og Moen fulgte da det opp. Derfor det ble omgjort i ettertid.

 

Og så klart Brann kom mer med i 2 omgang. Et lag som leder 4-1 til pause vil så klart roe ting ned i 2 omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...