Liberalistiske Samebror Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Start - Menigheden Øst 6-2 Samebror med en assist for M.Ø Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hør selv hva som sies av ekspertene. Wathne sier klart ut at han er forbanna fordi fjerdedommeren i hans øyne overprøvde Moen. Her innrømmer også Moen at taklingen klart var et rødt kort. Edit: Dum som jeg er, så kommenterer jeg før jeg ser videoen.. konge.. Davy har IKKE rett. Endret 14. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Dette er Bastionens beskrivelse av sine egne tilskuere i går BastionenTIFO 10Fantastisk tifo med bilde av Indy og med noen herlige stikk til Soko. Viser idag at de hører til den ypperste eliten i Europa når det gjelder tifo. De legger ned hundrevis av timer av frivillig og fortjener all mulig honnør. Merk: Det var bare 2770 tilskuere på kampen xD Endret 14. april 2009 av Olum Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 De kan da lage god TIFO selv om det ikke er noen der til å se den? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tifoen deres i går var vel banner med jublende tilskuere som dekket hele svingen Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tifoen deres i går var vel banner med jublende tilskuere som dekket hele svingen Her tar du veldig feil. Det banneret på svingen er det ikke Bastionen som står bak, men Lyn FC. Og det er for øvrig rett at Bastionen er blant norges beste på tifo. Følg litt med så ser du nok det Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Var jo Carrot som hadde laget det banneret. Deres logo stod midt på det. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Var jo Carrot som hadde laget det banneret. Deres logo stod midt på det. I tillegg til de snaut 3000 tilskuerne som hadde møtt opp, hadde Lyn satt opp et kjempebanner med bilde av tilskuere i den ene svingen. Erik Langerud er ikke redd for å bli latterliggjort for tilskuerstuntet.- Det plager meg ikke i det hele tatt. For å lage litt bedre bilder, og for at det skal se hyggelig ut på stadion, besluttet vi tid lig å gjøre dette, sier Langerud, og legger til at banneret skal være oppe i 10 kamper. Erik Langerud er direktør for Lyn FC=) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Rart at Lyn FC hant ut at de ville ha en stor Carrot-logo der da... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Om det er Lyn FC, Carrot eller Bastionen som har ansvar for det banneret i BendIt-svingen, hadde jeg likevel vært utrolig flau om jeg hadde vært Lyn-supporter. Å "fylle" opp stadion med banner er bare skikkelig stakkarslig. Lyn bør finne seg en annen stadion asap. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Send mail til [email protected] og skriv at DU er interessert i tur til Oslo 3.Mai (vålerenga - Start) FORT DEG!! Kom igjen startfans om det er noen flere her! :!: Vi trenger 8 personer til innen i morra for at det skal bli tur! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er to på forumet her, så lykke til. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Om det er Lyn FC, Carrot eller Bastionen som har ansvar for det banneret i BendIt-svingen, hadde jeg likevel vært utrolig flau om jeg hadde vært Lyn-supporter. Å "fylle" opp stadion med banner er bare skikkelig stakkarslig. Lyn bør finne seg en annen stadion asap. Ligner ikke bastionen å bruke slike midler for å "fylle" stadion. Legnier mer på et stunt fra tantehaugen eller stormen. Endret 14. april 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er to på forumet her, så lykke til. Han ene bor i Oslo da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Send mail til [email protected] og skriv at DU er interessert i tur til Oslo 3.Mai (vålerenga - Start) FORT DEG!! Kom igjen startfans om det er noen flere her! :!: Vi trenger 8 personer til innen i morra for at det skal bli tur! jeg kommer uansett jeg tar toget fra Hokksund til Oslo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Lyn er tragiske. Når de ikke greier å få inn 3000 tilskuere en gang på en bane med plass til 25 000, så sliter de. Det er jo til og med flere folk på håndballkamper. Burde seriøst finne seg en ny stadion, for det er latterlig å se 20 000 ledige seter hver gang de spiller på hjemmebane... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lyn er tragiske. Når de ikke greier å få inn 3000 tilskuere en gang på en bane med plass til 25 000, så sliter de. Det er jo til og med flere folk på håndballkamper. Burde seriøst finne seg en ny stadion, for det er latterlig å se 20 000 ledige seter hver gang de spiller på hjemmebane... Bislett hadde jo vært flott da. Herlig stadion synes hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Bislett tar vel inn 15 000? Det er også for mye for Lyn... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Veldig synd at NFF absolutt måtte utvide til 16 lag. Masse uinteressante kamper og ditto få tilskuere. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ser det ikke som synd i det hele tatt. Innføringen av 16 lags serien fører til at det er flere middelhavsfarene,og at ikke alle lag enten kjemper i bunnen eller toppen. På langt sikt tror jeg det vil være godt for norsk fotball. Ang Lyn tror jeg det går bra med dem uansett hvor få som møter opp,tjener ikke de alle pengene på alt som kjøpes i kioskene på VIF-kamper? Må jo bli en del utover en sesong det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå