Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er Bastionens beskrivelse av sine egne tilskuere i går :D

 

BastionenTIFO 10

Fantastisk tifo med bilde av Indy og med noen herlige stikk til Soko.

Viser idag at de hører til den ypperste eliten i Europa når det

gjelder tifo. De legger ned hundrevis av timer av frivillig og

fortjener all mulig honnør.

 

Merk: Det var bare 2770 tilskuere på kampen xD

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Var jo Carrot som hadde laget det banneret. Deres logo stod midt på det.
I tillegg til de snaut 3000 tilskuerne som hadde møtt opp, hadde Lyn satt opp et kjempebanner med bilde av tilskuere i den ene svingen. Erik Langerud er ikke redd for å bli latterliggjort for tilskuerstuntet.

- Det plager meg ikke i det hele tatt. For å lage litt bedre bilder, og for at det skal se hyggelig ut på stadion, besluttet vi tid lig å gjøre dette, sier Langerud, og legger til at banneret skal være oppe i 10 kamper.

 

Erik Langerud er direktør for Lyn FC=)

Lenke til kommentar

Om det er Lyn FC, Carrot eller Bastionen som har ansvar for det banneret i BendIt-svingen, hadde jeg likevel vært utrolig flau om jeg hadde vært Lyn-supporter. Å "fylle" opp stadion med banner er bare skikkelig stakkarslig. Lyn bør finne seg en annen stadion asap.

Lenke til kommentar
Om det er Lyn FC, Carrot eller Bastionen som har ansvar for det banneret i BendIt-svingen, hadde jeg likevel vært utrolig flau om jeg hadde vært Lyn-supporter. Å "fylle" opp stadion med banner er bare skikkelig stakkarslig. Lyn bør finne seg en annen stadion asap.

Ligner ikke bastionen å bruke slike midler for å "fylle" stadion. Legnier mer på et stunt fra tantehaugen eller stormen.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Lyn er tragiske. Når de ikke greier å få inn 3000 tilskuere en gang på en bane med plass til 25 000, så sliter de. Det er jo til og med flere folk på håndballkamper. Burde seriøst finne seg en ny stadion, for det er latterlig å se 20 000 ledige seter hver gang de spiller på hjemmebane...

Lenke til kommentar
Lyn er tragiske. Når de ikke greier å få inn 3000 tilskuere en gang på en bane med plass til 25 000, så sliter de. Det er jo til og med flere folk på håndballkamper. Burde seriøst finne seg en ny stadion, for det er latterlig å se 20 000 ledige seter hver gang de spiller på hjemmebane...

Bislett hadde jo vært flott da. Herlig stadion synes hvertfall jeg.

Lenke til kommentar

Ser det ikke som synd i det hele tatt. Innføringen av 16 lags serien fører til at det er flere middelhavsfarene,og at ikke alle lag enten kjemper i bunnen eller toppen. På langt sikt tror jeg det vil være godt for norsk fotball.

 

Ang Lyn tror jeg det går bra med dem uansett hvor få som møter opp,tjener ikke de alle pengene på alt som kjøpes i kioskene på VIF-kamper? Må jo bli en del utover en sesong det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...