Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Faen...

Etter taklingen til Austin (som er på ball, men med knottene først) så dømmer Moen innkast. Austin trekker seg vekk fra situasjonen, mens Einarson og Dougles begynner å sloss. Hvorfor får Austin rødt kort når han lager innkast? Hvis noen på Brann skulle hatt rødt skulle det vært Einarson...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Einarsson skulle klart vært utvist ja,gult for den idiotiske dytten på Lindpere og en til da han sender Sequeria i bakken.

Har ingen problemer med å innrømme at Brann var spillemessig det beste laget i 2 omgang. Etter at man så hvordan TIL var i 2 omgang mot VIF skjønte jeg godt at de ville legge seg mer bakpå også i Bergen. Litt skuffende at laget fortsetter å slippe inn to mål pr kamp da minst en av dem ikke skulle blitt blåst. Men men,godt og effektivt spill i dag og det som skulle til for en sjelden seier på enda en bortebane.

Lenke til kommentar
Hehe, Moen klarte tydeligvis å utvise feil Brann-spiller. Skal bli artig å høre den forklaringen :wee:

Glad jeg ikke fikk med meg mer enn de siste fem minuttene i den kampen der.

Edit: leste ikke alt. må lære meg å oppdatere

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

HAHAHA. Nordtveit skal til å skyte, men klarer å tuppe ballen 10 cm, med høyre, også bommer han med venstra. Der lo jeg godt. Han mista ballansen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...