Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt om du har lest Isbergets tabelltipping, den kan du lese her. Er ikke sikker på hvem som hater hvem, jeg. Branns forhold til Tromsø? Plastdekke, palle-tribune og generell kulde. Ikke mye hat, altså. Vittig at du ærklerer Brann-fansens "hat" mot TIL ved å lese VGD.

 

"For mange TIL-supportere har Brann blitt den nye store "hat-klubben", selv Glimt har måttet vike plass."

Noen som følte seg truffet her? Kan ikke se hvor i innlegget mitt jeg beskrev følelsene som noe hos Brann-fans generelt,jeg gjorde kun en sammenligning mellom to nettforum. Om man sammenligner det som blir sagt der mot her er det veldig klart at mye dritt slenges der,som du kun blir et eksempel på. Det er ganske bekreftet at det ikke er likt av dere bergensere at dere ikke fikk Moldskred til prisen dere ønsket,og at mange samtidig er sur for at Haugen har gjort det så godt her som han har.

 

Når det gjelder tabelltipset til Isberget kunne jeg ikke vært mer enig. Han som skrev det har lagt unna alt som heter objektiv tipping og gått rett med hjertet sitt. Han skriver heller ikke modent og jeg blir tidvis flau over at jeg er i samme supporterklubb som han. Det han skriver om at TIL-supportere nå hater Brann er bare tull og noe han har basert på tilfeldige innlegg på Isbergets nettforum. Ganske tynne argumenter med andre ord.

Lenke til kommentar

Beklager, jeg misforsto første innlegget ditt. Når du skrev "mens her gir de faen" trodde jeg du mente "oss i Tromsø". Når det kommer til Helge Haugen er det ikke mange som er bitter over at han gjør det bra i Tromsø. Haugen er en kar som legger 100% innsats i arbeidet sitt, jevnt og trutt og ved å gjøre det, oppnår han gode resultater. I kveld får han høflig applaus fra min side, og sikkert mange andre på Stadion også. Samme med Martin Knudsen. Knarvik er det verre med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...