Manken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Så den først for noen minutter siden, men tror ikke den kom før. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Den kom nå nettopp ja. Jeg trykket F5 mange ganger uten at det kom noe. Men herlig. Frem til 9. mai Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Alle som bor i Kristiansand eller omegn, kom dere til Sørlandshallen klokka 12:00 på Mandag! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg trykket F5 mange ganger uten at det kom noe. LOL Starten RBK har fått må vel kalles en flyingstart. Noe heldige i bortekampene, men for meg virker det som at Erik Hamren, har klart å skape et god kollektivt spill. Det er god beveldge og det gjøres generelt sett lite pasningsfeil. Jeg har forøvrig har jeg veldig sansen for Hamren som person også. Nå er jeg den man kan kalle en nøytral supporter, men jeg sympatiserer med de jeg føler fortjener å vinne kamper, spiller god og underholdene fotball noe RBK har gjort så langt. Tviler på Molde blir noe bedre en topp 5 i år, men de får ha det gøy så lenge det varer. Forundrer meg ikke om de banker Sandefjord både 4 og 5-0, men deretter blir det tungt er jeg redd... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Alle som bor i Kristiansand eller omegn, kom dere til Sørlandshallen klokka 12:00 på Mandag!Vel, jeg kan forsovet det hvis det er en god grunn til å være der. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gratis showkamp mellom IK Start og Menigheden-Øst Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Uff, nei det er faen ikke verd å stå opp før 14:00 for noe sånt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skulle gjerne vært der, men jeg jobber Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skulle gjerne vært der, men jeg jobber HAHAHAHAHAHAHAHAHA Har ikke sett avataren og signaturen din før nå Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Morsomt å se hvordan all Brann-fansen på VGD hater Tromsø mens her gir de direkte faen Hva tror Brann-folka her om mandagens kamp mot TIL? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Morsomt å se hvordan all Brann-fansen på VGD hater Tromsø mens her gir de direkte faen Hva tror Brann-folka her om mandagens kamp mot TIL? Brann kommer til å spille som Brann gjør i år.... legger seg bakpå... lemper opp til Karadas og Huseklepp i bakrom... dvs kjedelig fotball desverre. I tillegg så har man jo råtassfaktoren på Brann for tiden.... er jo mer et rugbylag enn et fotball lag, så får se om de er like destruktive denne kampen som de var mot RBK. Tror det blir en jevn kamp der moldskred ganske sikker får bank, Tromsø er nok favoritter men tipper en uavgjort kamp, 2-2. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tromsø har vært farligere enn Brann i år, men Brann har og bare spilt bedre og bedre. Likevel tror jeg Tromsø tar det. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Selv er jeg mer skeptisk. TIL har ikke tradisjon for å gjøre det godt i Bergen,kun en seier på de siste ti sesongene om jeg husker rett. Om man så legger til at forsvaret virker mer ustø enn i fjor (Syv baklengs på de tre første sier vel sitt), at Ramovic ikke har vært på sitt beste i starten og at Moldskred nå må løpe fra en stopper med litt mer fart enn Hagen så føler jeg meg ikke så sikker på at dette blir seier. Men igjen,vi supportere tror jo uansett hvor små sjangsene er. Eneste smarte tingen man kan ta med seg fra 7Bolanos Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Morsomt å se hvordan all Brann-fansen på VGD hater Tromsø mens her gir de direkte faen Hva tror Brann-folka her om mandagens kamp mot TIL? Vet ikke helt om du har lest Isbergets tabelltipping, den kan du lese her. Er ikke sikker på hvem som hater hvem, jeg. Branns forhold til Tromsø? Plastdekke, palle-tribune og generell kulde. Ikke mye hat, altså. Vittig at du ærklerer Brann-fansens "hat" mot TIL ved å lese VGD. "For mange TIL-supportere har Brann blitt den nye store "hat-klubben", selv Glimt har måttet vike plass." Endret 12. april 2009 av lurvefranzen Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Den tabelltippingen til Isberget, er noe av det dummeste jeg har sett. Vedkommende som har skrevet tipsene, er totalt blottet for kunnskap... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Bortsett fra Nilsen, så var det jo ingenting som gikk internt Tromsø->Brann. Medgangshatere. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tromsø har da aldri vært en klubb vi bergensere har et spesielt hat mot. Rosenborg derimot... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Gleder meg til kampene i dag, spesielt LSK mot VIF. En kamp som kan gå begge veier og som også er et hatoppgjør. Blir kult. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Et kjedelig hatoppgjør mellom to bunnlag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå