Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trykket F5 mange ganger uten at det kom noe.

LOL

Starten RBK har fått må vel kalles en flyingstart. Noe heldige i bortekampene, men for meg virker det som at Erik Hamren, har klart å skape et god kollektivt spill. Det er god beveldge og det gjøres generelt sett lite pasningsfeil.

Jeg har forøvrig har jeg veldig sansen for Hamren som person også.

Nå er jeg den man kan kalle en nøytral supporter, men jeg sympatiserer med de jeg føler fortjener å vinne kamper, spiller god og underholdene fotball noe RBK har gjort så langt.

Tviler på Molde blir noe bedre en topp 5 i år, men de får ha det gøy så lenge det varer. Forundrer meg ikke om de banker Sandefjord både 4 og 5-0, men deretter blir det tungt er jeg redd...

Lenke til kommentar
Morsomt å se hvordan all Brann-fansen på VGD hater Tromsø mens her gir de direkte faen :p

Hva tror Brann-folka her om mandagens kamp mot TIL?

Brann kommer til å spille som Brann gjør i år.... legger seg bakpå... lemper opp til Karadas og Huseklepp i bakrom... dvs kjedelig fotball desverre.

I tillegg så har man jo råtassfaktoren på Brann for tiden.... er jo mer et rugbylag enn et fotball lag, så får se om de er like destruktive denne kampen som de var mot RBK.

Tror det blir en jevn kamp der moldskred ganske sikker får bank, Tromsø er nok favoritter men tipper en uavgjort kamp, 2-2.

Lenke til kommentar

Selv er jeg mer skeptisk. TIL har ikke tradisjon for å gjøre det godt i Bergen,kun en seier på de siste ti sesongene om jeg husker rett. Om man så legger til at forsvaret virker mer ustø enn i fjor (Syv baklengs på de tre første sier vel sitt), at Ramovic ikke har vært på sitt beste i starten og at Moldskred nå må løpe fra en stopper med litt mer fart enn Hagen så føler jeg meg ikke så sikker på at dette blir seier.

Men igjen,vi supportere tror jo uansett hvor små sjangsene er. Eneste smarte tingen man kan ta med seg fra 7Bolanos :p

Lenke til kommentar
Morsomt å se hvordan all Brann-fansen på VGD hater Tromsø mens her gir de direkte faen :p

Hva tror Brann-folka her om mandagens kamp mot TIL?

Vet ikke helt om du har lest Isbergets tabelltipping, den kan du lese her. Er ikke sikker på hvem som hater hvem, jeg. Branns forhold til Tromsø? Plastdekke, palle-tribune og generell kulde. Ikke mye hat, altså. Vittig at du ærklerer Brann-fansens "hat" mot TIL ved å lese VGD.

"For mange TIL-supportere har Brann blitt den nye store "hat-klubben", selv Glimt har måttet vike plass."

Endret av lurvefranzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...