Manken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Målet var ikke Offside.. Ja, vi var heldige med skuddet mellom beina til høie. Når det gjelder sjanser... Kvalitet er bedre enn kvantitet Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 samcki: Leste du noen nettaviser i går? VG: Heldige RBK snudde med 10 mann. Dagbladet: Bankran i sør. Sier det meste om kampen egentlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Troillan på topp, troillan på topp, troillan, troillan, troillan på topp! Klart det svir og ha RBK-logo og signatur i 1 mnd, Bolanos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja, det hadde jeg nesten glemt. Kom igjen, Kjetil Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Troillan på topp, troillan på topp, troillan, troillan, troillan på topp! Klart det svir og ha RBK-logo og signatur i 1 mnd, Bolanos Å det hadde jeg helt glemt, haha. Skaff deg noe fint å ha i Signaturen da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 "RBK vant helt fortjent i Kristiansand" i signatur + RBK-logo som avatar. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 samcki: Leste du noen nettaviser i går? VG: Heldige RBK snudde med 10 mann. Dagbladet: Bankran i sør. Sier det meste om kampen egentlig. Når har VG og Dagbladet vært positivt innstilt til RBK? Selvfølgelig vinkler de det på den måten. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Riksavisene har alltid være gode mot "De Store" som RBK,VIF,Brann når man ser det som en helhet. Greit at det tidvis har vært mindre hyggelige oppslag men det skrives i det minste ganske mye mer om de klubbene enn noen andre i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det kan godt være, men å si at: "rbk var heldige(I) og vant med 10 mann" blir helt feil.. Hvis man ligger under 1-0 og er 10 mann er det ganske godt gjort å vinne 1-2.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja,har allerede sagt tidligere i tråden at jeg er helt enig i at det viser styrken som er i RBK for tiden. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Mente ikke å kverulere med noe du har sagt tidligere, kommenterte bare det avisene skrev Tåpelig med en sånn overskrift.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sier ikke at Start taper fortjent.... sier rett å slett at det ikke er et ran da RBK spilte en meget god andre omgang med 10 mann, Start datt rett å slett av lasset etterhvert. Som sagt så spilte Start meget underholdende fotball i første omgang, men der sluttet det også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gleder meg til å se Bolanos' avatar og signatur Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Riksavisene har alltid være gode mot "De Store" som RBK,VIF,Brann når man ser det som en helhet. Greit at det tidvis har vært mindre hyggelige oppslag men det skrives i det minste ganske mye mer om de klubbene enn noen andre i Tippeligaen. De får mye spalteplass ja, men det er ikke nødvendigvis positiv omtale. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Bolanos må ha dette: Avatar: Signatur: "RBK vant fortjent over Start" EDIT: Kan noen redigere bildet så det blir 80pixler bredt? Det er 96 nå. Endret 9. april 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg som var kommet over gårsdagen, så skjer dette Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg som var kommet over gårsdagen, så skjer dette Mwahahaha! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg som var kommet over gårsdagen, så skjer dette Du må ta avataren og. Og det skal være der til 9. mai Endret 9. april 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg som var kommet over gårsdagen, så skjer dette Du må ta avataren og. Og det skal være der til 9. mai Er på plass den, trykk F5! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg som var kommet over gårsdagen, så skjer dette Du må ta avataren og. Og det skal være der til 9. mai Snakker om? Vært der nesten en time :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå