MagnusW Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Gir Martin tre-fire kamper til før han er spillende eks-manager. Det jeg er spent på er om han kan fortsette å spille når han ikke får trene lengre. Du er inne på noe. Mitt tips: 1 eller 2 dårlige kamper nå, og Martin og Tor Ole får fyken. Hareide tar over Vålerenga før sommerpausen. EDIT: Evt redningsmannen Tom Nordli. Men det er vel heller tvilsomt. Endret 7. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg hørte aldri Vikingfansen. Og vi fikk SMS fra Hordene etter kampen: "Gratulerer med seieren, den var vel fortjent. Dere klarte nok en gang å synge oss ut på vår egen stadion. Dere holdt et imponerende trykk gjennom hele kampen." Så en person som representerer Horden sendte dere en melding etter kampen og sa dere overdøvet dem?I så fall ekstremt svakt av hjemmepublikumet. Selv Tromsø-publikumet overdøver alle som kommer og de er likevel elendig for det meste. Ang Nordlie for VIF tviler jeg sterkt da det virker som han gjør sine ting godt i Kongsvinger og mest sannsynlig har ambisjoner om å få dem opp til Tippeligaen. Så han blir nok der minst et til to år til før han drar videre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja, Daniel. Men har hørt fra flere fra Stavanger at Hordene suger. Det eneste de sang var jo Viking-klapp-klapp-klapp :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=541396 Skal dere bue når han får ballen, 7Bananas? Eller klappe for den fine tiden han hadde i Start? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Skjønner ikke at Start solgte Annan Men greit for oss Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tjente 7 mill på Annan etter lønn og kjøpssum, så jeg klager ikke Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Tjente 7 mill på Annan etter lønn og kjøpssum, så jeg klager ikke Buing eller klapping? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Var ikke de såpass presset økonomisk at det var det smarteste de kunne gjort da han hadde tiltrukket seg en del oppmerksomhet? Imponert over at det ikke har vært en eneste VIF-fan her inne og prøvd å bortforklare tapet mot Tromsø Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Imponert over at det ikke har vært en eneste VIF-fan her inne og prøvd å bortforklare tapet mot Tromsø Det er jo Martin Andresen god til da, så fansen trenger ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tjente 7 mill på Annan etter lønn og kjøpssum, så jeg klager ikke Samt en meget god spiller. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tjente 7 mill på Annan etter lønn og kjøpssum, så jeg klager ikke Samt en meget god spiller. Owello er mye bedre. Håper bare han blir klar etter å ha blitt voldtatt av Viking på lørdag Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det er jo Martin Andresen god til da, så fansen trenger ikke å gjøre det. Veldig sant :!: Owello mye bedre enn Annan? Og Hans Åge Yndestad er bedre enn JA Riise. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Haha, sesongens første røde kort i TL. :!: Start leder jo! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Start ser veldig bra ut! Farlig frispark nå... Bolanos i tverligger! Endret 8. april 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 RBK blir jo kjørt noe voldsomt. Start kunne og burde vel ha ledet 2/3-0. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Mhm, men RBK var best før utvisninga. Håper uansett Start vinner. Da er Molde serieledere, med en kamp mindre spilt enn RBK og Start! Endret 8. april 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mer redd for RBK enn Start utover sesongen så helt greit for meg at de vinner Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Litt ufjortent av Start ikke leder, + at det var flaks at ballen havnet i mål. Men blir uansett spennende siste 20 minutter. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Der leder RBK gitt. Æsj. Endret 8. april 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Egentlig morsomt at Tettey har blitt så målfarlig denne sesongen som han har,ville jeg aldri trodd med tanke på hans tidligere sesonger. Vet at han som yngre spilte spiss men har jo ikke fått til det samme på tippeliganivå før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå