Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow,kampen var noe for seg selv. Man ser veldig klart at Høgmo sin spillemåte er helt annerleded enn den under Nilsen,han har jo selv uttalt at han er typen som heller vil vinne 4-3 enn 1-0.

Denne kampen var egentlig ganske lik TIL-RBK forrige uke. Det ene laget kjører på spillemessig mens det andre er effektiv som faen. Må innrømme at forsvaret til Tromsø var skummelt dårlig til tider,ble veldig redd under klabb og babb situasjonene. Må samtidig innrømme at jeg er smått imponert over den nye keeperen Sahmann. Han hadde en mye bedre debut enn jeg hadde ventet da jeg så at han startet på bekostning av Ramovic.

Lenke til kommentar

Jaja, da var denne runden over... faktisk ganske overraskende, men så er det også tippeligaen vi snakker om :)

Syns Brann var gode defansive... men også destruktive fotballmessig, harde taklinger og mye farlig spill, Austin var på kanten til rødt kort.

Ikke enig i at Brann fortjente seier, RBK var hakket vassere men glapp på slutten.

Start-RBK kampen i morgen blir spennende, tror det blir en kamp der ballen går hurtig langs bakken på en fin matte! Tror Start kommer til å slite mot et veletablert RBK midtbane og må satse på styrkene på sidene og hurtigheten der.

Svakheten til Start er nok forsvaret, RBK kommer nok til å utnytte dette med teknikk, hurtighet og presisjon i pasningsspillet.

Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Du har dessverre rett Samcki. Forsvaret våres er elendig. Kun 2/4 holder godt nivå bak der. Branko og Bård er for dårlige. Men om de klarer å hente frem det beste i seg mot RBK også, slik som mot Viking, kan det bli artig!

- Det var nesten litt sånn Champions League! :D

- Vi danser oss til stadion! Møt opp alle stolte soldater! :D

Skal faktisk til Kristiansand i dag, så kommer til å møte opp på stadion. Håper det er trøkk :) Har hørt at publikumet er toppers, så gleder meg inderlig.

Håper bare ikke Start fansen syns det er ille at det dukker opp en RBK`er i blant dere :p

Lenke til kommentar
Skal faktisk til Kristiansand i dag, så kommer til å møte opp på stadion. Håper det er trøkk :) Har hørt at publikumet er toppers, så gleder meg inderlig.

Håper bare ikke Start fansen syns det er ille at det dukker opp en RBK`er i blant dere :p

Du kommer ikke inn på feltet vårt om du ikke er medlem av Menigheden, så du får stå utenfor :)

Lenke til kommentar

En skal være rimelig naiv om man tror man kommer inn på hjemmesupporter feltet som bortesupporter. Håper at han mente alle andre plasser på stadion enn akkurat der.

Selv drar jeg til fjells i morra, men der er det jo parabol og flatskjerm. :p

Men det er noen som må ta ansvar og flame bolanos for meg om RBK vinner med mer enn tre mål. :p

Lenke til kommentar

Du kommer ikke inn på feltet vårt om du ikke er medlem av Menigheden, så du får stå utenfor :)

Tenkte nok å stå blant de "vanlige" :)

Var nok ikke på hjemmesupporter tribunen jeg skulle stå nei ;) Men da jeg tar med familie så er det nok på den ellers vanlige tribunen jeg kommer til å befinne meg.

Lenke til kommentar
Kan vanskelig tro at dere som bortefans lagde mer lyd enn hjemmefansen,sånt skjer veldig sjelden. Om det først skulle høres sånn ut på TV-bilder er det som oftest fordi mikrofonene er dårlig plassert rundt på tribunen ;)

Jeg hørte aldri Vikingfansen. Og vi fikk SMS fra Hordene etter kampen: "Gratulerer med seieren, den var vel fortjent. Dere klarte nok en gang å synge oss ut på vår egen stadion. Dere holdt et imponerende trykk gjennom hele kampen."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...