Latias Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Det er ikkje helligdag på laurdag. Påskeafta er egentlig ein ganske vanlig dag, mens søndag derimot er merka med raudt i kalenderen. Alle søndager er merket med rødt på kalenderen da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Det er ikkje helligdag på laurdag. Påskeafta er egentlig ein ganske vanlig dag, mens søndag derimot er merka med raudt i kalenderen. Uansett har den blitt flyttet pga helligdag. Men 1. påskedag er enda mer rød på kalenderen. Burde vært i alle fall. Endret 6. april 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Om nå Huseklepp bare kan begynne å sette sjansene sine så kanskje Brann kan sikte på noe annet enn midten av tabellen. Brann ble nr. 8 i fjor og har ikke styrket laget i det hele tatt, tvert imot virker stallen svekket grunnet mindre bredde. Så man kan ikke håpe på for mye. Og da spilte Helstad halve sesongen og scorte 10-11 mål. Tror ikke Brann tar medalje i år. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er ikkje helligdag på laurdag. Påskeafta er egentlig ein ganske vanlig dag, mens søndag derimot er merka med raudt i kalenderen. Uansett har den blitt flyttet pga helligdag. Men 1. påskedag er enda mer rød på kalenderen. Burde vært i alle fall. Nettopp det som er litt rart, for 1. er helligdag, mens påskeafta egentlig ikkje er det. Spørs om det var nokon spesielle program det krasja med eller noko sånt då. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hvis alt annet blir spilt på mandag, så har vel NRK kampen dagen før og da blir det på søndag. Er vel kanskje derfor den blir flyttet, men hvorfor ikke til lørdag? Endret 6. april 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så det blir spilt kamper på søndag og mandag? Skjønner om RBK-kampen blir flyttet fra lørdag. Både for spillerne og publikums del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Så det blir spilt kamper på søndag og mandag? Skjønner om RBK-kampen blir flyttet fra lørdag. Både for spillerne og publikums del. En kamp på onsdag, mens resten er på mandag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noe holding fanget aldri kameraene opp, så det har jeg lite peiling på. Dette var vel en av få.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vil si folk blir holdt der, men ikke nok til å blåse av. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Om nå Huseklepp bare kan begynne å sette sjansene sine så kanskje Brann kan sikte på noe annet enn midten av tabellen. Brann ble nr. 8 i fjor og har ikke styrket laget i det hele tatt, tvert imot virker stallen svekket grunnet mindre bredde. Så man kan ikke håpe på for mye. Og da spilte Helstad halve sesongen og scorte 10-11 mål. Tror ikke Brann tar medalje i år. Nettopp. Noe som gjorde gårsdagens prestasjon enda mer oppmuntrende. Vi har ikke målfarlige nok spillere enda til å kjøre Mjelde-stilen med å pøse på med to offensive backer. Nilsen forventer en ketsjup-effekt angående Huseklepp. Jeg håper han får rett, for da kan det bli artig. Synd Nielsen er ute med skade, Karadas var for tung i kroppen i går til å være noen trussel. Brann har en tynnere stall så da er det greit med en mer kompakt og defansiv stil fremfor Mjelde stilen. Selv om jeg foretrekker det offensive om spillermaterialet er der. RBK var jo også ganske defansive i går. Tydeligvis stor respekt for Huseklepp som nærmest hadde frimerke kampen igjennom. Det at han i det hele tatt var på banen virket å hemme det offensive i RBK litt. Dette var vel en av få.. Spilleren til høyre ser jo ut til å prøve å brøyte seg gjennom Brann-spilleren. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Prøver ja, men det er ikke enkelt når han blir holdt i armen. I en annen situasjon ble Demidov holdt i begge armene. Iversen blir jo holdt uansett om ballen er i nærheten eller ikke. Dette var bare et av eksemplene. At det ikke ble blåst på dette er ikke noe big deal, men synes Brann var heldige som ikke et straffespark imot i går. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fy faen, herlig start av MFK Og Sandefjord neste kamp på AkerStadion! Thioune har vært ett fantastisk kjøp, holder Hoseth på benken lett som bare det! Og Diouf x2 holder Mota på benken. Dette kommer til å bli en flott sesong for Molde. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Prøver ja, men det er ikke enkelt når han blir holdt i armen. I en annen situasjon ble Demidov holdt i begge armene. Iversen blir jo holdt uansett om ballen er i nærheten eller ikke. Dette var bare et av eksemplene. At det ikke ble blåst på dette er ikke noe big deal, men synes Brann var heldige som ikke et straffespark imot i går.Tipper man kan finne en god del situasjoner der RBK-spillerne holder brann-spillere og - men det forutsetter at man leter etter de Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dere har vel bare møtt crap til nå, så skulle vel bare mangle. Før sesongen hadde jeg trua på 4p etter de tre første kampene. Vi har 7p nå, så jeg er strålende fornøyd. Men M*lde på topp er et grufult syn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) DJ_Dark: Til meg? Absolutt. EDIT: Tromsø leder Endret 6. april 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) DJ_Dark: Til meg? Absolutt. EDIT: Tromsø leder At Tromsø vinner bør ikke være noe å glede seg over. Tromsø er etter min mening en langt sterkere kandidat i medaljekampen enn hva VIF er. Endret 6. april 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så lenge Enga taper er jeg happy! Og der er det 0-2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå