Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, dette er utrolig.

 

Tanken om at vårt defensive spill gjorde Viking dårlige har ikke streifet dere altså?

 

Uanz, vi vant, og det er det som betyr noe.

 

DJ: In on a bet?

 

Om vi taper på onsdag skal jeg ha RBK-avatar en måned. Og om vi vinner, skal du ha Start(Bolanos]-avatar i en måned. Ok?

 

 

Hewitt, når skal vi til Anfield? :D

 

Jeg kan ikke bli med på betten? Sammens med Dj_dark? Du tar Rbk avataren pluss at du har at du elsker bruno(var det det?) og meg Daggi. okei ? :p

Lenke til kommentar
Om vi taper på onsdag skal jeg ha RBK-avatar en måned. Og om vi vinner, skal du ha Start(Bolanos]-avatar i en måned. Ok?

Hvem bryr seg om man må ha en annen avatar?? ta et ordtlig veddemål. Vinner RBK må du selge Pavel på fm, vinner start må DJ selge Cardozo :D

Shut up, Bruno!

Lenke til kommentar
Om vi taper på onsdag skal jeg ha RBK-avatar en måned. Og om vi vinner, skal du ha Start(Bolanos]-avatar i en måned. Ok?

Hvem bryr seg om man må ha en annen avatar?? ta et ordtlig veddemål. Vinner RBK må du selge Pavel på fm, vinner start må DJ selge Cardozo :D

 

Nei, da går jo hele laget i dass :p pavel er jo :love:

 

DJ, vi har en deal.

 

D'Amico(?): En seier over Viking, om vi spiller dritt eller fantastisk, er kjempegøy uansett :D Og ja, det var verdt det. Spesielt da vi stod foran inngangen til kloteret og sang "Gud signe IK Start" :D

 

Haha, dette er utrolig.

 

Tanken om at vårt defensive spill gjorde Viking dårlige har ikke streifet dere altså?

 

Uanz, vi vant, og det er det som betyr noe.

 

DJ: In on a bet?

 

Om vi taper på onsdag skal jeg ha RBK-avatar en måned. Og om vi vinner, skal du ha Start(Bolanos]-avatar i en måned. Ok?

 

 

Hewitt, når skal vi til Anfield? :D

 

Jeg kan ikke bli med på betten? Sammens med Dj_dark? Du tar Rbk avataren pluss at du har at du elsker bruno(var det det?) og meg Daggi. okei ? :p

 

Den er greit Daggi. Når vi vinner, skal både du og DJ ha Bolanos-avatar, og med et eller annen slags rim om Start i siggen :)

Lenke til kommentar
Om vi taper på onsdag skal jeg ha RBK-avatar en måned. Og om vi vinner, skal du ha Start(Bolanos]-avatar i en måned. Ok?

Hvem bryr seg om man må ha en annen avatar?? ta et ordtlig veddemål. Vinner RBK må du selge Pavel på fm, vinner start må DJ selge Cardozo :D

 

Nei, da går jo hele laget i dass :p pavel er jo :love:

 

DJ, vi har en deal.

 

D'Amico(?): En seier over Viking, om vi spiller dritt eller fantastisk, er kjempegøy uansett :D Og ja, det var verdt det. Spesielt da vi stod foran inngangen til kloteret og sang "Gud signe IK Start" :D

 

Haha, dette er utrolig.

 

Tanken om at vårt defensive spill gjorde Viking dårlige har ikke streifet dere altså?

 

Uanz, vi vant, og det er det som betyr noe.

 

DJ: In on a bet?

 

Om vi taper på onsdag skal jeg ha RBK-avatar en måned. Og om vi vinner, skal du ha Start(Bolanos]-avatar i en måned. Ok?

 

 

Hewitt, når skal vi til Anfield? :D

 

Jeg kan ikke bli med på betten? Sammens med Dj_dark? Du tar Rbk avataren pluss at du har at du elsker bruno(var det det?) og meg Daggi. okei ? :p

 

Den er greit Daggi. Når vi vinner, skal både du og DJ ha Bolanos-avatar, og med et eller annen slags rim om Start i siggen :)

 

Da finner du på hva vi skal ha i siggen da? Det er jo egentlig ikke vits, men men. Også finner jeg og Dark på hva du kommer til å måtte ha i Siggen :p

Lenke til kommentar
Du leker med ilden nå, 7Bananas. Sjansen for at Start vinner er ganske liten. :p

 

Men vi får se. Det skal spilles 90 minutter, og ingenting er sikkert i Tippeligaen. Selvom jeg ikke er supporter av noen norske lag, så håper jeg RBK går på en smell. :w00t:

 

Med andre ord. Du liker å se David slå Goliat ?

Lenke til kommentar
Du leker med ilden nå, 7Bananas. Sjansen for at Start vinner er ganske liten. :p

 

Men vi får se. Det skal spilles 90 minutter, og ingenting er sikkert i Tippeligaen. Selvom jeg ikke er supporter av noen norske lag, så håper jeg RBK går på en smell. :w00t:

 

Med andre ord. Du liker å se David slå Goliat ?

Hva har det med Start og Rosenborg å gjøre? :p

Lenke til kommentar
Du håper at rbk går på en smell mot Start. skjønner? hvis ikke, bare drit i hva jeg sa x/

Hvis RBK ikke vinner med mer enn 3 mål mot Start kan du si de har gått på en smell. Start vant riktignok mot Viking men det var likevel langt i fra en overbevisende kamp.

 

Tipper det blir jevnt mot Brann en god stund før RBK tar mer og mer over og vinner kampen ganske overbevisende.

 

Mot Start blir det nok ingen tvil men er likevel glad de tok 3 poeng mot Viking.

Lenke til kommentar

Det tror egentlig jeg og Dalglish, men jeg er evig optimist :p

 

Hulsker var som han alltid er: Usynlig hele tiden, men plutselig er han der og da smeller det. Og husk at vi hadde flere store sjanser til å score mer, Espen burde golla to, en i hver omgang. Og Fevang var også nære.

 

RBK mot Start er nok David-Goliat ja. RBK hadde vel over 50 mill i transferbudsjett, mens vi måtte selge andeler i Børufsen og Khalili for å få råd til en spiller, Bolaños. Knut Henry og Hunter(som var helt utrolig i går. Noen som så Ødegaard komme forbi?) kom gratis :p

 

Men får si som før sesongen, glad for hvert poeng vi klarer. Men plutselig har trua på at vi kanskje kan unngå nedrykksstrid kommet :!:

Lenke til kommentar
Kampen i dag var en stor feilpasning.

Haha. Jeg sa ordrett det samme litt over :D

 

RBK mot Start er nok David-Goliat ja. RBK hadde vel over 50 mill i transferbudsjett, mens vi måtte selge andeler i Børufsen og Khalili for å få råd til en spiller, Bolaños. Knut Henry og Hunter(som var helt utrolig i går. Noen som så Ødegaard komme forbi?) kom gratis :p

 

Men får si som før sesongen, glad for hvert poeng vi klarer. Men plutselig har trua på at vi kanskje kan unngå nedrykksstrid kommet :!:

RBK planlegger jo et budsjett som går 30 mill i minus, så det er ikke så mye bedre det heller.

Jeg så forresten Ødegaard komme forbi i går, men det var kun de siste 10 min hvor han kom til innlegg.

 

Start rykker nok ikke ned i år, det tviler jeg sterkt på, men de kommer nok til å ligge nære der nede. Og en smell går dere på mot RBK uansett.

Lenke til kommentar
jeg sier bare 2005 og Kristiansand stadion, DJ Dark ;)

RBK anno 05 og 09 er temmelig forskjellig. Den gangen gikk det bare nedover og vi hadde flere kamper hvor vi slapp inn 5 mål (måtte det aldri skje igjen) og hvor vi spilte ræva. Det ble vel 5-2 den kampen, men jeg husker også at RBK var mye nærmere 4-3 enn 5-2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...