Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Dere som så kampen på nrk1, noen som la merke til Arne scheies uttaler på noen av spillerne? hørte f.eks balanos(med "n" istedet for ñ)

Og det jeg irriterte meg mest over var hvordan han sa Ijeh.. Det var noe, "Iji" aktig. (Jeg irriterer meg over den minste ting :p)

Han sa vel Bolanios, og det er vel sånn det skal uttales.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Nigeria så uttales det "iji". Samme som at Carew egentlig uttales som "Karu". I dette tilfellet, så tror jeg ikke at Scheie visste det. Han blitt forferdelig dårlig som kommentator. Han skulle ha gitt seg på topp. La merke til at han skal bla fram disse notatene sine med fakta hele tiden. Slikt var sikkert spennende på 80 og tildels 90-tallet da folk ikke hadde tilgang på nettet...

Lenke til kommentar

VIKING DRO TIL OSLO FOR Å TREFFE KONGEN VÅR!

OG VET DU HVA HAN SA;

HVEM I HELVETTE ER VIKING?

SE OG KOM DEG TIL HELVETTE VEKK!

HAHAHA :D Dette var rett og slett rått. Årets tur, og vi eide Viking både på tribunen og i byen.

Melsing fra hordene etter kampen:

"Imponerende. Nok en gang klarer Menigheden synge os ut på vårt eget gress."

Vil forøvrig si at Viking Stadion var stygg, hele Stavanger luktet fjøs, Hunter Freeman og resten av forsvaret vårt var fantastisk, Tørum er genial, Børufsen må trene opp høyrefoten, og sist men ikke minst:

LA ROSENBORG KOMME!!!

Lenke til kommentar

OG VET DU HVA HAN SA;

SE OG KOM DEG TIL HELVETTE VEKK!

HAHAHA :D Dette var rett og slett rått. Årets tur, og vi eide Viking både på tribunen og i byen.

Melsing fra hordene etter kampen:

"Imponerende. Nok en gang klarer Menigheden synge os ut på vårt eget gress."

Vil forøvrig si at Viking Stadion var stygg, hele Stavanger luktet fjøs, Hunter Freeman og resten av forsvaret vårt var fantastisk, Tørum er genial, Børufsen må trene opp høyrefoten, og sist men ikke minst:

LA ROSENBORG KOMME!!!

Ja, vi kommer. Blir nok er artig kamp. Bare vent så blir dere grusa så grundig som dere aldri har gjort før :p

Lenke til kommentar
Rart for jeg hørte ikke publikum under noen del av kampen.

Skjønner ikke at du kan si at det var en god kamp. Hele kampen var en stor feilpasning.

Vi klarte det vi prøvde på. Og pasningene våre var gode i dag, Solo gav bort ballen mye mindre. Årets høydepunkt siste 5 minutter før 90 min, da vi bare spilte trekant på venstrekanten og jublet for hver eneste pasning :D

Forresten, alle må møte på rutebilen på onsdag, vi skal danse jenka gjennom byen og til Sør Arena :D

At du ikke hørte publikum er nok fordi du har muta kampen. Det var en sinnsykt stemning i Menigheden i dag, vi fikk virkelig med oss hele feltet. Dette var bare RÅTT!

Lenke til kommentar
Er viking stadion stygg? Synes den er Norges fineste jeg. Godt mulig at dere eide kampen og tribunen. Men dette var en utrolig kjedelig kamp for en nøytral tilskuer.

I og med at jeg ikke intereserer meg for noen av lagene spesielt, men fortsatt så på hele kampen Syns jeg den var utrolig kjedelig. Frispark og det som annet var, stoppet kampen absolutt hele tiden. Og feilpasninger hele tiden. Ikke spesielt underholdene..

Lenke til kommentar
Rart for jeg hørte ikke publikum under noen del av kampen.

Skjønner ikke at du kan si at det var en god kamp. Hele kampen var en stor feilpasning.

Vi klarte det vi prøvde på. Og pasningene våre var gode i dag, Solo gav bort ballen mye mindre. Årets høydepunkt siste 5 minutter før 90 min, da vi bare spilte trekant på venstrekanten og jublet for hver eneste pasning :D

Forresten, alle må møte på rutebilen på onsdag, vi skal danse jenka gjennom byen og til Sør Arena :D

At du ikke hørte publikum er nok fordi du har muta kampen. Det var en sinnsykt stemning i Menigheden i dag, vi fikk virkelig med oss hele feltet. Dette var bare RÅTT!

Det var vel heller det at dere er, som jeg har nevnt før, bare 5 stk så om stemningen er veldig god hos dere behøver den ikke å være så sykt god for oss andre. :)

Dere greide det dere prøvde på? Ja, dere vant, men faen som dere sugde. Eneste fordelen deres var vel at Viking sugde enda litt mer.

Lenke til kommentar
Er viking stadion stygg? Synes den er Norges fineste jeg. Godt mulig at dere eide kampen og tribunen. Men dette var en utrolig kjedelig kamp for en nøytral tilskuer.

Så ikke en ting som var fin med den. Ligger innetrykt mellom Rema og masse andre butikker, og man ser jo ikke at det er en stadion før man kommer inn. Ser også utrolig liten ut, fatter ikke at den har større kapasitet enn Sør Arena :!: Må være det at det bare er en etasje som gjør det.

DJ, vi spilte bra. Vi var fantastiske i forsvar, og helt ok offensivt.

Lenke til kommentar

Haha, dette er utrolig.

Tanken om at vårt defensive spill gjorde Viking dårlige har ikke streifet dere altså?

Uanz, vi vant, og det er det som betyr noe.

DJ: In on a bet?

Om vi taper på onsdag skal jeg ha RBK-avatar en måned. Og om vi vinner, skal du ha Start(Bolanos]-avatar i en måned. Ok?

Hewitt, når skal vi til Anfield? :D

Lenke til kommentar

Hvordan du kan si at Viking stadion er stygg, Bolanos, skjønner jeg ikke, men hva gjør man ikke i gledesrus?

Ræva kamp rett og slett. Eiing så jeg lite til, men det er vel fordi jeg ikke har Start-briller. Håper den sosiale biten gjorde turen verdt å dra på da, Kjetil, for å dra 7-8 timer for å se slikt spill må være surt.

Lenke til kommentar
Om vi taper på onsdag skal jeg ha RBK-avatar en måned. Og om vi vinner, skal du ha Start(Bolanos]-avatar i en måned. Ok?

You go girl. Klart det svir. Du må ha det i signaturen din og. At du elsker meg (og bruno) og RBK. :)

Dere taper 1-3 hjemme for RBK, mark my words.

Og dere vant rett og slett fordi Viking var naive. På slutten var det ikke bare langt på Niang og da kunne de kommet til store sjanser om bare flere hadde vært med opp eller vært mer på hugget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...