Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gullet skal til Enga eller Tromsø, kun de jeg har sansen for i Tippeligaen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Gleder meg masse alt. Klarer nesten ikke å vente, litt kjipt det er så lenge igjen. Ble sesongkort på Ullevaal i år også. Usikker på hvordan det blir, regner med det blir gjevnt i år. Men jeg håper gullet blir ved Oslo, endten på Oslo Øst eller i Bærum Endret 8. januar 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Gullet skal til Sandefjord. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sandefjord<3 Med det fine stadion, og de gode spillerne:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke minst navnet på stadionen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Var på kamp på komplett.no stadion i fjor. Luktet billigstadion lang vei og lignet veldig på næringsbyggene ligger like ved. Sandefjord vant 5-1 over Viking husker jeg, men de spilte ræva fotball... Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tippeligaen ekke no for meg, nei! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Var på kamp på komplett.no stadion i fjor. Luktet billigstadion lang vei og lignet veldig på næringsbyggene ligger like ved.De har også dårligste bortesupporterfelt i tippeligaen etter min mening. Trange ståplasser uten tak... Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 For min del så står jeg uansett på kamp. Så det er bedre med lite felt uten ståplasser, enn litt med med seter, for min del;) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Var på kamp på komplett.no stadion i fjor. Luktet billigstadion lang vei og lignet veldig på næringsbyggene ligger like ved.De har også dårligste bortesupporterfelt i tippeligaen etter min mening. Trange ståplasser uten tak... Komplett stadion, ser jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ba-ram bam psj! Var jeg som skulle komme med sånne dårlige spøker! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Og jeg var jeg som skulle komme med trommebeaten Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hold dere fast - i år skal gullet til BODØ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke sant? Alt ble feil! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 For min del så står jeg uansett på kamp. Så det er bedre med lite felt uten ståplasser, enn litt med med seter, for min del;)Ja men ståplasser er irriterende m.t.p at du ikke får hvile i pausen og det er ekstra trangt m.t.p beregnet antall folk som skal kunne få plass på feltet. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det som forbanner meg med tippeligaen er at du aldri vet! Det er ikke noen stabile lag som stikker seg ut..... Blir som å tippe lotto! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Det som forbanner meg med tippeligaen er at du aldri vet! Det er ikke noen stabile lag som stikker seg ut.....Blir som å tippe lotto! Er jo det som er moro da (for nøytrale supportere). Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg vil si at Stabæk har vært meget stabile. De har bygget seg oppover fra opprykk i 2005, til 5 plass i 2006, sølv i 2007, og gull i 2008. Vi har jo også sett Rosenborg vinne var det 13 år på rad? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvem er det som tar over plassen til Veigar? Palmasson eller Markegård, men han spiller vel i Sandefjord nå? Tror får å være ærlig at Stabæk flopper i år desverre, sett at regjerende mestre driter seg ut år etter år de siste årene, og siden Stabæk har fått gullet er jeg redd de ikke vil ha den samme viljen og gnisten i spillet, men håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå