DJ_Dark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Styggen Hulsker putter for Start. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 HULSKER ER KONGEN PÅ BANEN PÅ BANEN LEVERER HAN IKKE ENGANG CANNAVARO KAN STOPPE BERNT NIKOLAI Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette har vært årets kjedeligste omgang. Skjedde ca ikke en dritt og det florerte av feilpasninger. I tillegg er det faen meg ikke noe liv på tribunen heller. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 I tillegg leder start... noe som er veldig kjipt.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 I tillegg leder start... noe som er veldig kjipt.. Synes det er bra at smålag overrasker mot store lag. :!: Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 jaja, men det er ikke bra for tippeliga-manager laget mitt Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Virker som dommeren i start-viking kampen også har fått seg en smell... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva FAEN er det dommeren holder på med!??!?! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skulle tro Viking hadde prøvd noe annet enn langpasninger når det ikke funket en eneste gang på 80 minutter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Fy faen for en kjedelig kamp. Håper Start er like ræva på onsdag. Da blir det enkel seier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Overraskende at Start tar tre poeng på bortebane! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 VI Æ START FOR FAEN I HELVETE :D !!!!! KONGE!!!! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) DanielL hvor sitter/står dere der da? Bor i Kr.sand så skal på kampen, men kan jo ikke stå sammen med start fansa i TIL drakta. Vi står på H-feltet som alle andre bortefans vil jeg tro. Hvis du er med på Isbergets busstur er det ikke noe problem da alle går sammen bort til stadion. Edit: Ser nå at du sier du bor der nede. Skal ikke være noe vanskelig å se på en oversikt av Sør Arena hvor H-feltet er. Endret 4. april 2009 av DanielL Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ville ikke vært stolt av å vinne en så elendig kamp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nå kommer bananas7 å spamme tråden her...hurra -.-'' Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dere som så kampen på nrk1, noen som la merke til Arne scheies uttaler på noen av spillerne? hørte f.eks balanos(med "n" istedet for ñ) Og det jeg irriterte meg mest over var hvordan han sa Ijeh.. Det var noe, "Iji" aktig. (Jeg irriterer meg over den minste ting ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Ble litt lei av de feilene etter 40. gangen ja. Endret 4. april 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Og det jeg irriterte meg mest over var hvordan han sa Ijeh.. Det var noe, "Iji" aktig. (Jeg irriterer meg over den minste ting ) Haha den er jeg helt enig i. Men bolaños'en hans var ikke så ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå