Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bedre med et tiltak som gjør at flere faktigst drar TIL bortekampen. Dette har jo motsatt virkning

Hvorfor skulle dette gå ut over oppmøte på borteturene? Kun de mest aktive supporterne reiser på bortekamper, og de(vi) dropper ikke det pga mulighet for å se den på Sør Arena.

Lenke til kommentar
Også har du de som drar på bortekamp for og i det hele tatt få sett kampen. Nå kan de likesågodt holde seg innenfor bygrensene.

Det tror jeg ingen gjør. Man kan se kampen via Canal Digital, tre nett-TV-steder, og puber. Så at folk reiser mange timer bare for å få sett kampen tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Ekte fans skal ikke nøle med å ta noen lange turer for laget sitt. Bor i Oslo,men fortsatt sett TIL-kamper i hele landet. Tar nok minst en bortekamp om TIL skulle klare å komme seg til gruppespillet i UEFA cupen.

Irriterende med to mandagskamper på rad,en uke føles som en evighet nå som serien er i gang.

Lenke til kommentar

Viking - Start spilles lørdag klokken 16.00, og det tar mellom 3-4 timer å kjøre til Stavanger. Hvis en start supporter er villig til å betale for å se eget lag kan man like gjerne dra til Stavanger hvor man får støttet laget, ellers burde man ha en god unnskyldning. Regner med at menigheten setter opp buss.

Er ingen tvil om at Start trenger penger, men å sede egne supportere inn på Sør Arena for å se bortekamp som ikke er mer enn en halv dagstur unna er litt rart.

Lenke til kommentar

Blodtann: Start tjener jo mer på å ta inn folk på Sør Arena (med full alkoholdservering) enn at de betaler Viking for å se kamp? Skjønner ikke at dere kan se på dette som negativt. Menigheden har presset på om dette, og det skaper enda mer samhold mellom oss supportere.

DanieL: Går du på alle hjemmekampene da?

Lenke til kommentar

Det handler jo om å skape et tilbud til fansen. Tror de som har bestemt seg for å dra på bortetur ikke lar seg friste med en vip-tribune med tilgang til Solo-brus.

Dessuten er det jo Sør-Arena som drar penger ved dette tilbudet. Så er vel egentlig en vinn-vinn situasjon.

Lenke til kommentar

Det tviler jeg på. Ellers er han gal som drar så mange ganger fra Oslo til Tromsø for å se på kamp. :p

Ja, men synes det er dumt å kritisere dem som ikke reiser på borteturer hvis han selv ikke går på hjemmekampene engang. Han har vel tross alt mange bortekamper innenfor en times kjøring...

Lenke til kommentar
Blodtann: Start tjener jo mer på å ta inn folk på Sør Arena (med full alkoholdservering) enn at de betaler Viking for å se kamp? Skjønner ikke at dere kan se på dette som negativt. Menigheden har presset på om dette, og det skaper enda mer samhold mellom oss supportere.

Det handler jo ikke om hvor mye penger Viking får. Den støtten du gir til laget ditt ved å være tilstedet og heie er lett verdt den prisen du må betale som bortesupporter. Hvis du ønsker å støtte klubben økonomisk lar det seg sikkert gjøre på andre måter, men jeg er sikker på at de setter større pris på at supporterne møter opp der laget skal spille.

Jeg har ingen problemer med å se at folk ikke vil dra på en bortekamp som er 3-4 timer unna, men det er litt rart hvis samme folk drar til egen hjemmearena og betaler for å se bortekampen der. Hvis det er ett sted man kan skape samhold må det vel være på borteturer. Høres veldig rart ut at menigheten ønsker en slik ordning, og spesielt foran en bortekamp som er såpass nærme.

Lenke til kommentar
Ja, men synes det er dumt å kritisere dem som ikke reiser på borteturer hvis han selv ikke går på hjemmekampene engang.
Syntes du det når han bor ca 30 timer unna sameland med bil?

Nei, det var litt galt sagt av meg.

Poenget er at vi ser 15 hjemmekamper uansett. Så da er kanskje ikke lysten til kjøre 5 timer for en kamp du kan se på TV tilstede hos enkelte? (er det hos meg;)) Men for han som ikke får sett hjemmekampene, og or i Oslo, hvor han kan få sett mange bortekamper innenfor en times kjøring, blir det noe helt annet.

Get it?

Lenke til kommentar
Ekte fans skal ikke nøle med å ta noen lange turer for laget sitt. Bor i Oslo,men fortsatt sett TIL-kamper i hele landet. Tar nok minst en bortekamp om TIL skulle klare å komme seg til gruppespillet i UEFA cupen.

Irriterende med to mandagskamper på rad,en uke føles som en evighet nå som serien er i gang.

Kommer du på bortekampen mot start?
Lenke til kommentar

Jeg vil si jeg har vært på flere kamper i Tromsø enn du har vært på bortekamper,vil du si meg i mot der? ;) Ja,kampene mot VIF,Lyn, Lillestrøm og Stabæk er småsaker da det er ganske nært. Men det har ikke stanset meg fra å dra til Kristiansand,Trondheim,Bergen,Stavanger,Hamar, Skien osv. Du skjønner poenget mitt.

og til Lighteningwolf,ja jeg skal være med Isberget ned til Sør Arena.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...