Samcki Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Med den logikken der har RBK allerede vunnet Tippeligaen. De har i allefall startet bra Satser på gofotball fra RBK fremoer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvor mange utlendinger vil du ha i Start da? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Han hadde nok floppet uansett Bolanos. Start og brasilianere er aldri suksess. Host, bruno, host, Ygor Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Han hadde nok floppet uansett Bolanos. Start og brasilianere er aldri suksess. Host, bruno, host, Ygor Haha Ygor ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Rart at de ikke liker seg ned på solfylte sørlandet, men oppover mot Møre, så blomstrer de eksotiske utlendingene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Torstein, hva med å komme med noe nyttig, ikke spamme slik du gjør? Ang Marq, hadde han bra teknikk og virket bra, men vi får håpe Espen kan komme seg opp på toppnivået han viste i bl.a. Bergen. Ingen andre her som skal til Stavanger? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Inn med piggene Bolanos Ikke hver eneste post i en såpass stor tråd kan være like utfyllende og dyp. Start har da mer enn nok av lovende spillere fortsatt,som Børufsen og Mathiesen. Førstnevnte har jeg hatt sansen for siden jeg så han tidvis herje i Tippeligaen noen sesonger tilbake. Håper han kan få stabiliteten som vil få han opp på et høyere nivå. Samtidig har jeg blandede følelser for at TIL henter tilbake Strand fra VIF. Greit,han er en god spiller og har sterke offensive ferdigheter når han er i form. Men det er virkelig ikke den type spiller TÎL trenger nå når vi allerede har spillere som Knarvik,Haugen,Sequeria og Yttergård Jenssen sentralt. Skjønner at man i denne første lange sesongen trenger alternativer men det må være måte på. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Liker heller ikke Lars Iver Strand, måten han oppførte seg etter han dro fra TIL ga meg såpass avsmak på fyren at jeg håper jeg slipper å se ham i TIL drakt igjen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vel,du slipper jo ikke det mer dessverre. Vi skjønner jo alle at han ikke blir hentet uten å få spille noe,det ville bare vært bortkast av lønnsutgifter. Er mer redd for at det ender opp med Strand får klippekort av Høgmo basert på tidligere prestasjoner. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hvorfor alle har Chuck Norris, Mr.T og McGyver-avatarer? E: LOLWTF Endret 1. april 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 We are under attack! Evt forums-aprilspøk. Du får selv besteme hva som er mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Aprilspøk fra diskusjon.no-teamet. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hvorfor alle har Chuck Norris, Mr.T og McGyver-avatarer? E: WTF Aprilspøk fra admins her på forumet Wow, 3 svar og jeg var sist. Endret 1. april 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan noen fortelle meg hvorfor alle har Chuck Norris, Mr.T og McGyver-avatarer? E: WTF Aprilspøk fra admins her på forumet Wow, 3 svar og jeg var sist. Ja, men tingen var altså, at dette var dagens første innlegg fra min side, og den eneste tråden jeg hadde lest i, så jeg skjønte lite da jeg så at min egen avatar var skiftet, før det gikk opp for meg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Se bortekampene på Sør Arena! Har du ikke muligheten til å dra til Stavanger til helgen, eller en annen bortekamp dette året så har dere nå en kjempemulighet for å se bortekampene på storskjerm på Sør Arena. Start åpner opp Startvippen og viser bortekampene. Dette er et veldig bra tilbud fra Start og det vil bli servert mat og drikke til gode priser. Så, vil du se bortekampene sammen med andre Startsupportere og ikke får vært med på bortetur - ta turen opp på Startvippen da vel! Jaggu, blir stemning på Sør Arena selv på bortekamper nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bruke enda mer penger for å dra ned på stadion og spise og drikke dyrt for å se laget tape? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Sør Arena med mange hundre medsupportere og venner og kamp på storskjerm, med mulighet for å kjøpe mat og drikke > Lappis/TV som koster penger alene/med et par kompiser hjemme? LETT SØR ARENA! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 For oss som ikke bor i bibelbeltet kan også gå på pub å se kamp. :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå