Olum Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 En godt skrevet artikkel. NFF er redde for å ta opp debatten angående bluss. Jeg er sikker på at under kontrollerte former eller på visse tribuneseksjoner bør det være mulig å bruke bluss. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er ikke nøvendigvis så begeistret for bluss, men syns man tar to skritt for mye, om man skal begynne å straffe klubbene med poeng om noe slikt skjer på deres arena. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg skal ikke en gang prøve å komme med unnskyldninger på hvorfor RBK vant i går,de hadde rett og slett en langt bedre dag. Effektiviteten de viste i går er akkurat det samme TIL tjente godt på i fjor i kamper hvor de egentlig var spillemessig underlegen. I tillegg hadde visst Jarstein bestemt seg for at dette var kampen han skulle vise at han virkelig har det som skal til. Eneste gode jeg får ut av kampen er at vi heldigvis scorer noen mål og Rush er enda nærmere scoringsrekorden han jakter på. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, forsvarsspillet vårt i går er under enhver kritikk. Helt fantastisk at Høgmo har klart å vrake det som var så bra under Steinar i fjor. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kan ikke si jeg ble alt for overrasket. Høgmo har aldri stått for kynisme,men sterk fokus på det offensive. Konsekvensen blir flere baklengs og større avhengighet av at de offensive spillerne har dagen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvem er det som egentlig er best av Diouf'ene på Molde? Er det Pape Pate eller Mame Biram? Som scorer mest og spiller mest Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvem er det som egentlig er best av Diouf'ene på Molde? Er det Pape Pate eller Mame Biram? Som scorer mest og spiller mest De har ifølge Wikipedia scoret like mye, men Mame Biram har vært der en sesong mindre...så det gjør vel han best? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Hva heter han siste fra Senegal på Molde? Kan huske at de er tre senegalsere på laget. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 okei, la meg omformulere spørmålet. Hvem er i best form, hvem får mest spilletid og hvem kommer til å score mest tippeligian 2009. Hva heter han siste fra Senegal på Molde? Kan huske at de er tre senegalsere på laget. El Hadji Makhtar Thioune Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 okei, la meg omformulere spørmålet. Hvem er i best form, hvem får mest spilletid og hvem kommer til å score mest tippeligian 2009. Hvem som scorer mest? Ser vi ut som spåkoner eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Du husket ikke det i hodet? Huske hva? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 okei, la meg omformulere spørmålet. Hvem er i best form, hvem får mest spilletid og hvem kommer til å score mest tippeligian 2009. Tror det blir Mame Biram Diouf... Gutten har vært linket med topp klubber før og trenger bare å få skuddene inn i målet samt spille fast seff. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du husket ikke det i hodet? Huske hva? Huske hvem som scorer mest i år såklart. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 okei, hvem dere TROR scorer mest. Ikke vær så jævla bokstavelige.. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvem har best kvalitet på bildene i tippeligaen via webtv. Vg eller tv2? Er litt skeptisk når vg tilbyr sesongkort til 499,- Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har hørt at tv2 Sumo ikke har veldig bra kvalitet, heller ikke Vg Live heller. Hvor mye koster sesongkort hos tv2? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har langt bedre kvalitet på TV2 Sumo enn jeg hadde hos VG Live. Og da mener jeg VELDIG mye bedre. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Vg er visst elendig ja, ikke noe å satse på. Sumo har jeg hatt siden i fjor, men var relativt bra, med unntak av noen avbrytelser under kampene. Daggis0: Prica scorer mest 17 mål, hattrick i siste serierunde! Endret 29. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sumo sin nye kvalitet er mye, mye bedre enn det VG og 100% fotball viste på deres testkamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå