Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke en gang prøve å komme med unnskyldninger på hvorfor RBK vant i går,de hadde rett og slett en langt bedre dag. Effektiviteten de viste i går er akkurat det samme TIL tjente godt på i fjor i kamper hvor de egentlig var spillemessig underlegen. I tillegg hadde visst Jarstein bestemt seg for at dette var kampen han skulle vise at han virkelig har det som skal til.

Eneste gode jeg får ut av kampen er at vi heldigvis scorer noen mål og Rush er enda nærmere scoringsrekorden han jakter på.

Lenke til kommentar

okei, la meg omformulere spørmålet. Hvem er i best form, hvem får mest spilletid og hvem kommer til å score mest tippeligian 2009.

Hva heter han siste fra Senegal på Molde? Kan huske at de er tre senegalsere på laget. :p

El Hadji Makhtar Thioune

Lenke til kommentar
okei, la meg omformulere spørmålet. Hvem er i best form, hvem får mest spilletid og hvem kommer til å score mest tippeligian 2009.

Tror det blir Mame Biram Diouf... Gutten har vært linket med topp klubber før og trenger bare å få skuddene inn i målet samt spille fast seff.

Lenke til kommentar

Vg er visst elendig ja, ikke noe å satse på. Sumo har jeg hatt siden i fjor, men var relativt bra, med unntak av noen avbrytelser under kampene.

Daggis0: Prica scorer mest ;) 17 mål, hattrick i siste serierunde!

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...