Latias Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Tromsø har vært bedre spillemessig i dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Skulle vært annulert ja, men gjør ikke meg så veldig mye. Siden mitt eget lag (Odd), ikke har noen som helt sjanse til å blande seg i toppen, så holder jeg selvsagt med RBK. Eneste laget som gjør ære på landet i Europa Jarstein har vært brilijant i dag. Reddet to soleklare mål så langt Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Håper på TIL. De har ikke sjanse til å komme til gruppespill i CL, og dermed får vi ikke konflikten LFC-norsk lag i CL lenger Endret 23. mars 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sier som jeg sa på den andre tråden. Mål er mål. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Forbanna drittdommer! Første og tredje sku ha vært annulert! ødelegger kampen TOTALT! Tromsø eide jo RBK fullstendig før første målet, og har også vært bedre etterpå.. Og den jævelen har dømt CL.. Han har faen meg fått lovt til å dømme selveste United mot Barca! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sier som jeg sa på den andre tråden. Mål er mål. Tviler på om du hadde sagt det, om Tromsø hadde gått opp til 1-0 i 93.minutt i en lignende situasjon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Sier som jeg sa på den andre tråden. Mål er mål. Tror ikke du hadde sagt det samme om Tromsø hadde scoret sånn. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Forbanna drittdommer! Første og tredje sku ha vært annulert! ødelegger kampen TOTALT! Tromsø eide jo RBK fullstendig før første målet, og har også vært bedre etterpå.. Og den jævelen har dømt CL.. Han har faen meg fått lovt til å dømme selveste United mot Barca! Hva var galt med det første målet? Enig i det 3 målet, men det 1? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Tror Lunna blir bytta inn etter pausen. Jarstein hadde vondt på slutten, og foten var ubrukelig på utspill. Tror vi får se Zahora og om TIL ikke scorer med det første. Kanskje Helland kommer inn og om det blir lekestue. edit: Denne skulle egentlig i RBK-tråden. Oh well. Endret 23. mars 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tettey går ganske hardt inn i den duellen ved første målet. Ville ikke vært strengt å dømme i mot. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tror kampen hadde vært litt annerledes hvis Rushfelt hadde scoret på den ene corneren da stillingen var 2-1. Da tror jeg tippinga mi fortsatt kunne gått inn Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 RBK har hvertfall ikke problemer med effektivitet lenger Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 RBK har hvertfall ikke problemer med effektivitet lenger Og det irriterer meg veldig Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 RBK har hvertfall ikke problemer med effektivitet lenger Og det irriterer meg veldig Det er bare fordi du taper på tippinga hvis rbk vinner. og jeg vinner Blir tippekamp neste mandag og? vif-tromsø Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Skal jeg tippe uavgjort eller da? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå