DanielL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vel tromsø har også banka chelsea, roma, og galatasaray. Jeg sier ikke at det betyr at vi er så forbanna gode i verdenssammenheng. Vi banket Roma i kampen vi tapte 2-1 Vi gjorde tingene veldig godt i den kampen men knusing var det uten tvil ikke Basel knuste vi virkelig,dommeren var bare fra en annen verden. Angrepspillet borte mot dem var noe av det beste jeg har sett av TIL-laget. Røde Stjerne var vi også ganske gode mot da vi vant 3-1. Blir spennende å se om det går like bra i turneringen i år,Høgmo har i det minste sagt at vi virkelig satser på europacupen. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Høgmo har i det minste sagt at vi virkelig satser på europacupen. Får ikke håpe at Høgmo blir utbrent i Tromsø da, slik han ble i Rosenborg. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Veldig utbrukt spøk på Høgmos bekostning. Han virker veldig frisk for tiden og ser ut som han er glad for å være der han er,og i stand til å vise hva han kan få til med en veldig god TIL-generasjon. Var selv skeptisk da jeg først hørte om planene om å hente han,men etter å ha hørt han på pressekonferanser og på treningene virker det som han virkelig er klar for oppgaven. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Velger å vente til jeg ser noen resultater før jeg hopper på bølgen av folk som elsker Høgmo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som skal på U-21 kamp mellom Norge og England på fredag som blir spilt på Komplett.no Stadion? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Bare jeg som får lyst til å joike litt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Døveste banen ever! Nei, den er komplett. :!: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er når jeg ser slike bilder jeg er glad vi flytta dra Tromsø til Kristiansand. Fy faen... Vi er snart ferdig med Mars og det snør enda... Og banen ser jo faen ikke ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Haha, for et rart sted. Banen er jo full av snø! :!: Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Mange storlag som har gått på blemmer i snøværet der! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Men snø er ikke akkurat noe fremmedord her i Trondheim heller.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, vi snakker mars måned i Tromsø... Kan nærmest ikke vente noe annet der oppe. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sånn hvite kalde frosne vanndråper vettu? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Har en følelse av at det kommer til å komme mange spydige kommentarer i løpet av kampen xD Tror dommeren kommer til å fryse på flintskallen sin idag. Hehe Endret 23. mars 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kanskje Tromsø burde ta en Stabæk, bygge gymsal? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Ja. Mini spesielt ^^ Haavard_92: Er jo planen det da. Endret 23. mars 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette blir nok en parodi på en fotballkamp. Ser jo allerede ut som bambier der ute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå