Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Molde på toppen er faen ikke riktig... er litt lol da x) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Der ble det 1-1, selv om Stabæk og Hoff hadde fortjent det målet på slutten. Så du første omgangen kanskje? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Morsom kamp for en nøytral tilskuer dette. Nielsen så ut som han hadde vært på spritfylla. Odd på 6. plass Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Molde blir jo nødt å satse på fotball nå, midt i finanskrisa siden roser lengre ikke selger like godt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Der ble det 1-1, selv om Stabæk og Hoff hadde fortjent det målet på slutten. Så du første omgangen kanskje? Nei, mamma måtte absolutt se på Himmelblå Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Der ble det 1-1, selv om Stabæk og Hoff hadde fortjent det målet på slutten. Så du første omgangen kanskje? Jeg sa heller ikke at Brann ikke fortjente mål. Syns også de Fortjente et mål eller to. Men jeg har bare hørt ikke sett. jeg så faktisk bare 2. omgang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Der ble det 1-1, selv om Stabæk og Hoff hadde fortjent det målet på slutten. Så du første omgangen kanskje? Nei, mamma måtte absolutt se på Himmelblå Åja, det gjør det lettere å forstå. Brann dominerte som bare faen. Der ble det 1-1, selv om Stabæk og Hoff hadde fortjent det målet på slutten. Så du første omgangen kanskje? Jeg sa heller ikke at Brann ikke fortjente mål. Syns også de Fortjente et mål eller to. Men jeg har bare hørt ikke sett. jeg så faktisk bare 2. omgang. Haha, mye av det samme problemet med Sameboe da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Andre kampen på rad stabæk skulle hatt straffe pga hands, kjipt at norske dommere er så feige at de ikke tørr så dømme for slikt :\ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 1-1 virket som et greit resultat for begge. Regner med de fleste holder med RBK i morra og håper det scores en del mål. Molde på topp svir i øynene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gleder meg til Tromsø - Rosenborg imorgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 1-1 virket som et greit resultat for begge. Regner med de fleste holder med RBK i morra og håper det scores en del mål. Molde på topp svir i øynene. Hvorfor svir det? Selv har jeg ikke noe imot at et lag som Molde er på topp. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Men Tromsø er så kjedelige å se på stabile i forsvar og kjedelige fremover. Og atpåtil er det på lille Alfheim... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 1-1 virket som et greit resultat for begge. Regner med de fleste holder med RBK i morra og håper det scores en del mål. Molde på topp svir i øynene. x2! Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gleder meg til Tromsø - Rosenborg imorgen Som pengsjonert spå-kone tipper jeg seier til Tromsø ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gleder meg til Tromsø - Rosenborg imorgen Som pengsjonert spå-kone tipper jeg seier til Tromsø ^^ Bare tipp det, siden du alltid failer. Gleder meg til borteseier i morgen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tror Rbk kommer til å vinne. Har derfor ikke noen spillere fra tromsø i denne runden Er litt usikker på hvem spisser og midtbaner som generelt kommer til å ta masse poeng Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg tror det blir en thriller imorgen, tror vi får se goaler av: Trond Olsen Sigurd Rushfeldt Morten Moldskred Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gleder meg til Tromsø - Rosenborg imorgen Som pengsjonert spå-kone tipper jeg seier til Tromsø ^^ Bare tipp det, siden du alltid failer. En gang vill jeg få rett ! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tromsø pleier å ha taket på RBK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tromsø pleier å ha taket på RBK. Og den tanken hater jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå