Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Men kallte dere Tromsø for et bunnlag før de fikk Nilsen, så kaller jeg Brann et bunnlag nå!

 

Tror du må sjekke historien litt. TIL rykket opp i 2002, og de slet i sesongen 2003. Nilsen ble trener i 2006 for TIL, så det er stor forskjell på å trene Brann, som har vært i Eliteserien siden 1987, enn å hjelpe TIL med å etablere seg i toppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan se at Tromsø ikke har vært noe topplag lengst tilbake i Historien. Men de to, tre sesongene før Stainar Nilsen tok over var Tromsø over midten av tabellen, og til og med i Royal League. Og da tok Nilsen over.

 

Nå som Nilsen skla ta over/har tatt over så ser jeg fra 2008 sesongen at Brann kom på en 8 plass. Da syns jeg at Nilsen skal gjøre en like stor jobb for å få Brann opp på toppen, som han gjorde med TIL. Minst!

Lenke til kommentar

Husk at Brann tok gull i 07 sesongen, og jeg vil tørre å påstå at vi har en bedre stall enn det TIL hadde da Nilsen tok over. Men vi får se hva som skjer. Jeg har en magefølelse på at vi vil se et mer kynisk Brannlag enn før på mange måter, men det får tiden vise. Vil heller vinne en kamp 1-0 enn å tape 4-3. Molde hjemme i fjor må ha vært den mest frustrerende kampen i løpet av fjorårets sesong.

Lenke til kommentar
Kommentarer om Soko

 

Virker som Viking-supporterne virkelig overvurderer hvor god Soko er. Først i år at han har vært stabilt ganske god, og har ikke vært fantastisk i år heller. Tipper de fleste i Stavanger kommer til å bli ganske skuffet over kvaliteten hans.

Han har en fantastisk skuddfot, som han skjeldent burker, dessverre for han. Syns han er god jeg!

Lenke til kommentar
Kommentarer om Soko

 

Virker som Viking-supporterne virkelig overvurderer hvor god Soko er. Først i år at han har vært stabilt ganske god, og har ikke vært fantastisk i år heller. Tipper de fleste i Stavanger kommer til å bli ganske skuffet over kvaliteten hans.

Hvor mange kamper har han spilt i år som har vært gode? :roll:

Soko er så god at han er med i landslagsdiskusjon. Men så kan man jo se hvordan det går med landslaget:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...