Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vel hende. Men hvilke nye utfordringer kan man få når man fortsatt spiller i samme liga? :p Er jo ikke sånn at vålrenga er så fantastisk drevne i Europa sammenheng.

Nei, men som jeg sa isted, de har ambisjoner noe som ikke matchet Tromsø sine ambisjoner, noe som gjorde at han valgte å dra. Samt at det er en helt annen spillertype og miljø i Vålerenga og Oslo enn i Tromsø.

Lenke til kommentar
Så da bedømmer vi hele serien etter første runde hvor Odd og Enga rykker ned og RBK vinner serien over Viking siden bokstaven deres er før Vikings i alfabetet.

 

Ok :D

Er jo nesten det pressen gjør da.

Men jeg tror ikke det blir helt sånn, tviler sterkt på nedrykk fra VIF's side.

Ser mørkere ut for Odd da. Det virket som Start kjempet godt i går mot ett Godset som har vært gode i oppkjøringen. Så det kan bli spennende å se hvordan det ser ut om 6mnd.

Men jeg tror ikke Stabæk er noen gull favoritt selv om pressen mener det.

I så fall må de styrke stallen sin asap.

Lenke til kommentar
Odd visste mer nedrykk enn Start igår ihvertfall

 

Tja. 3-0 til Viking var et totalt feil bilde på kampen. Viking var effektive, det var ikke Odd. Straffesparket til Viking var av det tvilsomme slaget, samt at Bentley muligens burde ha hatt straffe. Marcelo burde vel egentlig vært utvist og. De kjørte Marcelo og Fevang i midtforsvaret, som ikke hadde spilt sammen før i går. Det er uansett misbruk med Fevang i midtforsvaret, da han er Odds soleklart beste midtbanespiller. Tipper Odd kommer til å gruse Sandefjord hjemme i Grenland neste runde, for jeg regner med at de er ganske hevnlystne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...