Sameboe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Karierre foran klubb? Sånn som Lars Iver Strand gjorde? ^^ Hvis man vil ha en karriere drar man ikke til VIF. Lars Iver Strand dro vel fordi han ville ha nye utfordringer mener jeg da å huske Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan vel hende. Men hvilke nye utfordringer kan man få når man fortsatt spiller i samme liga? Er jo ikke sånn at vålrenga er så fantastisk drevne i Europa sammenheng. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan vel hende. Men hvilke nye utfordringer kan man få når man fortsatt spiller i samme liga? Er jo ikke sånn at vålrenga er så fantastisk drevne i Europa sammenheng. Nei, men som jeg sa isted, de har ambisjoner noe som ikke matchet Tromsø sine ambisjoner, noe som gjorde at han valgte å dra. Samt at det er en helt annen spillertype og miljø i Vålerenga og Oslo enn i Tromsø. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Flott å se VIF som tabelljumbo. Ingenting hadde vært gøyere enn å gruse dem hjemme i siste kampen, og sende dem på hodet ned i Addeccoen. Bare synd det er totalt urealistisk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Totalt urelistisk ja. Jeg ser på de to siste kampene som 6 gratis poeng. Hjemme mot Sandefjord og borte mot Start. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Totalt urelistisk ja. Jeg ser på de to siste kampene som 6 gratis poeng. Hjemme mot Sandefjord og borte mot Start. Jeg kan love deg at det blir kamp om de poengene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kampen om å ikke rykke ned? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hadde ikke gjort noe om taperen hadde rykket ned, og vi hadde knust dem Men det er nok urealistisk, vi er bedre enn som så. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er vel to som rykker ned, så det blir vel plassen om å ikke komme helt nederst Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Odd visste mer nedrykk enn Start igår ihvertfall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Så da bedømmer vi hele serien etter første runde hvor Odd og Enga rykker ned og RBK vinner serien over Viking siden bokstaven deres er før Vikings i alfabetet. Ok Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Så da bedømmer vi hele serien etter første runde hvor Odd og Enga rykker ned og RBK vinner serien over Viking siden bokstaven deres er før Vikings i alfabetet. Ok Er jo nesten det pressen gjør da. Men jeg tror ikke det blir helt sånn, tviler sterkt på nedrykk fra VIF's side. Ser mørkere ut for Odd da. Det virket som Start kjempet godt i går mot ett Godset som har vært gode i oppkjøringen. Så det kan bli spennende å se hvordan det ser ut om 6mnd. Men jeg tror ikke Stabæk er noen gull favoritt selv om pressen mener det. I så fall må de styrke stallen sin asap. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Stabæk har ikke sjans i år. Ingen har det mot RBK! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis tromsø fortsetter det spillet de hadde igår så går vi en trist sesong i møte... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Odd visste mer nedrykk enn Start igår ihvertfall Tja. 3-0 til Viking var et totalt feil bilde på kampen. Viking var effektive, det var ikke Odd. Straffesparket til Viking var av det tvilsomme slaget, samt at Bentley muligens burde ha hatt straffe. Marcelo burde vel egentlig vært utvist og. De kjørte Marcelo og Fevang i midtforsvaret, som ikke hadde spilt sammen før i går. Det er uansett misbruk med Fevang i midtforsvaret, da han er Odds soleklart beste midtbanespiller. Tipper Odd kommer til å gruse Sandefjord hjemme i Grenland neste runde, for jeg regner med at de er ganske hevnlystne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hahaha! i dag skal Sandefjord slaktes til de grader av de 11 mann fra Brann! tipper 3-1 til Brann. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Klarer Brann å stille med nok spillere da? Eller må de avlyse i dag og? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fiasko på nett. Bombe? Egentlig ikke Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Fikk en måned ekstra abonnement hos TV2 Sumo da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå