Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal blokke alle når jeg kommer hjem i morgen. Er ikke msn på denne dataen.

 

Ikke meg vel? Da blir det ingen FM :blink:

 

Har virkelig Kjernen flyttet opp i 2. etasje? Dritt å stå så langt fra matta vel?

Du kunne jo ikke spill på tirsdag anyway!

 

Og det var genialt og flytte opp! Mer stemning og brattere tribune så det er lettere å se.

Lenke til kommentar

Helt jævlig i dag. Jeg skjønner ikke at ikke Martins lederstilling settes spørsmålstegn ved engang. Han har hverken tillit blant egne spillere eller supportere nå. Hvor langt skal han få dra oss ned før han blir halshugd og sendt tilbake til sin mor uti kvalme Bærum?

Endret av Olum
Lenke til kommentar

"Vi hater alle,

alle hater oss.

Vi drar til Begen kun for å sloss."

 

Hva skjer med at klubber som Ham-Kam og Start hater oss? Ingen av de lagene står på vår hatliste. For min del er det LSK, Brann og Lyn som hates. I den rekkefølgen.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
"Vi hater alle,

alle hater oss.

Vi drar til Begen kun for å sloss."

 

Hva skjer med at klubber som Ham-Kam og Start hater oss? Ingen av de lagene står på vår hatliste. For min del er det LSK, Brann og Lyn som hates. I den rekkefølgen.

Det er missundelse, virker også som om det er litt inn fortiden også.

Det er ofte grunnen til at lag og steder blir "hatet".

Fordi det er ett lag med en lag historie og med en stor "fanbase".

Selv om man kan lite om laget og folkene som heter på det, så "hater" man det. Og finner på sånne teite ting som at Klanen har ikke peiling på fotball og Martin Andresen er en klyse osv...

Det er mulig han er det, men hvorfor skal man hate klubben han spiller for!?

Samme greia er det når man er fra Bærum som jeg er. Alle har sine inntryk og rare bilder av en VIF supporter samme som man har fra en fra Bærum.

Jeg er begge deler, så lurer på hvordan folk ser for seg meg :p

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Hva skjer med at klubber som Ham-Kam og Start hater oss? Ingen av de lagene står på vår hatliste. For min del er det LSK, Brann og Lyn som hates. I den rekkefølgen.

 

Oss er enga i dette tilfellet eller?

 

Start går på at Svein Oddvar Moen gav dere seriegull i 2005. Pluss at Doffen, svikeren over alle svikere, spiller der. Og ikke minst at dere er et kvalmt lag, med en kvalm manager. :)

Lenke til kommentar
Hva skjer med at klubber som Ham-Kam og Start hater oss? Ingen av de lagene står på vår hatliste. For min del er det LSK, Brann og Lyn som hates. I den rekkefølgen.

 

Oss er enga i dette tilfellet eller?

 

Start går på at Svein Oddvar Moen gav dere seriegull i 2005. Pluss at Doffen, svikeren over alle svikere, spiller der. Og ikke minst at dere er et kvalmt lag, med en kvalm manager. :)

Man er ikke sviker da man forlater en klubb som rykker ned for å ha håp om landslagsspill, du må ikke glemme ambisjonene Enga hadde ifjor!

Lenke til kommentar

Doffen skulle aldri gå sa han. Og han skulle aldri spille mot Start.

 

Det gøye er jo at han ikke kom med på landslaget etter overgangen, og at Fredrik ble tatt ut til tross for at han spilte i førstedivisjon. På toppen av alt gikk han til Norges verste lag, et homselag fra Oslo. Jeg elsker å se at Doffen spiller dårlig, og ville aldri fått han tilbake til Start igjen.

Lenke til kommentar
Idag skal Brann innta serietoppen!

 

Det tror jeg faktisk på. Har en følelse av at Sandefjord kommer til å bli slaktet gjentatte ganger denne sesongen.

 

Doffen skulle aldri gå sa han. Og han skulle aldri spille mot Start.

 

Det gøye er jo at han ikke kom med på landslaget etter overgangen, og at Fredrik ble tatt ut til tross for at han spilte i førstedivisjon. På toppen av alt gikk han til Norges verste lag, et homselag fra Oslo. Jeg elsker å se at Doffen spiller dårlig, og ville aldri fått han tilbake til Start igjen.

 

Alle lag har sine svikere. Vi (VIF ja) hadde Gashi. Skrev under en ny treårs-kontrakt og fortalte så mye om hvor høyt han elsket oss. Bare noen uker senere, skrev han under for Brann.

Lenke til kommentar
Doffen skulle aldri gå sa han. Og han skulle aldri spille mot Start.

 

Det gøye er jo at han ikke kom med på landslaget etter overgangen, og at Fredrik ble tatt ut til tross for at han spilte i førstedivisjon. På toppen av alt gikk han til Norges verste lag, et homselag fra Oslo. Jeg elsker å se at Doffen spiller dårlig, og ville aldri fått han tilbake til Start igjen.

Tss...Du er bare bitter fordi han tenkte karriere forran favoritt klubb du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...