Benitez Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva skjer med at TV 2 driver med tidenes rip-off fra Canal+? Først tidenes TL-lag, så begynner de jaggu meg med supporterkommentatorer også... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 allerede lagd sanger om han Link? Lett overalt jeg Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva skjer med at TV 2 driver med tidenes rip-off fra Canal+? Velkommen til TV-verdenen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For en kamp!! LEKESTUE LEKESTUE, VI E ROSENBORG! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Haha litt digg å se at TV2 dreit seg ut med Sumo idag. De hadde også en del problemer med grafikken på fotball xtra på zebra. Ellers var det en relativt sørgelig serieåpning for min del med 3-0 tap for RBK, men dette er jo første serierunde så mye kan skje. Ellers syns jeg det var litt sturslig å se tilskuertallet mellom lyn og Molde hele 3500stykker så den kampen på ullevaal! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vet ikke helt hva jeg syns om den nye løsningen som FotballXtra Magasinet har tatt nå. Dama er søt hun, men kan hun virkelig det hun snakker om? Foretrekker flere "eksperter" i studio også.. Ho har jobbet som sportsanker i TVSør i mange år, så jeg tipper hun kan noe. Og det virket slik da hun ble intervjuet under TV2s kick-off fest. For en kamp!! LEKESTUE LEKESTUE, VI E ROSENBORG! Var jo nesten som en viss 4-1-kamp i går Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 allerede lagd sanger om han Link? Lett overalt jeg den er vel ikke lagt ut på nettet, men ble sunget idag i Drammen noen ganger Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 allerede lagd sanger om han Link? Lett overalt jeg den er vel ikke lagt ut på nettet, men ble sunget idag i Drammen noen ganger Tippet den lå på menighedenforumet jeg Tekst? Må jo kunne den på søndag! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For en kamp!! LEKESTUE LEKESTUE, VI E ROSENBORG! Var jo nesten som en viss 4-1-kamp i går Skal jeg ignorere deg og? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehehe, du trenger ikke det. OT: Skjer med deg og ikke noe MSN? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Var jo nesten som en viss 4-1-kamp i går Ikke i nærheten. Der har du ekspertene dine Benitez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehehe, du trenger ikke det. OT: Skjer med deg og ikke noe MSN? Hva med å lese hva han skriver? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 allerede lagd sanger om han Link? Lett overalt jeg den er vel ikke lagt ut på nettet, men ble sunget idag i Drammen noen ganger Tippet den lå på menighedenforumet jeg Tekst? Må jo kunne den på søndag! jeg fikk ikke med meg så mye av teksten, sang en annen startsang med Lars Olav så Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehehe, du trenger ikke det. OT: Skjer med deg og ikke noe MSN? Hva med å lese hva han skriver? Leste det. Svarte jeg noe feil? Vil jo ikke at han skal ignorere meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Tipper Dj boy har blokket samtlige Liverpool-fans på sin msn. Endret 15. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Fy faen så digg det var med både bola sitt første mål og ihvertfall hulsker sitt som redda ett poeng Btw kudos til TV2 Sport som gir alle med abb. 1 måned ekstra gratis pga problemene idag Selv så hadde jeg abb. pga treningskampene men så seriestarten på tv2sport =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg skal blokke alle når jeg kommer hjem i morgen. Er ikke msn på denne dataen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For å quote en gammel helt i kjernen: "Martin bør gå tebake te skeidar å behandle faktura!" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For å quote en gammel helt i kjernen: "Martin bør gå tebake te skeidar å behandle faktura!" Hahaha Faen så hes jeg er etter i ha stått i Kjernen! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For å quote en gammel helt i kjernen: "Martin bør gå tebake te skeidar å behandle faktura!" Hahaha Faen så hes jeg er etter i ha stått i Kjernen! Ja, tribunebytte gjorde kjempemye for stemninga! Helt sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå