Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 WEEEEEEEEEE! Kjempedebut av Bolaños! Fantastisk frispark, og han viste flott ballkontroll hele kampen igjennom. Ser ut som Rambo btw. Vi fikk virkelig vist at vi kan hvis vi vil i førsteomgangen. Owello var fantastisk defensivt. Knut Henry Helvetes Haraldsen gav Godset to mål. Snakk om elendig forsvarsspill. Goodson var ok, men fy F så dårlig av Haraldsen. Det er rett og slett trist å se han spille. Matta jr må inn, det har jeg sagt hele tiden. Men 1 poeng borte mot Godset er flott. Jeg er sjeleglad for hvert poeng vi klarer å kapre borte fra Sør Arena. Nå er det bare å la Lyn komme til det blide Sørland, for her skal de kjempe godt for poeng. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For ett skudd av Trond Olsen! Snufs. Come back... Lenke til kommentar
kmx91 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 RBK imponerte i dag. Synd jeg ikke fikk sett noen av de andre kampene :/ Gleder meg til Sandefjord - Brann i morga iallefall! Utrolig spendt på å se hvordan Brann klarer seg i år! Håper på medalje, men er nok litt mye å håpe på. Forsatt, vet de kan klare det! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 http://www.nrk.no/nyheter/1.6526529 Var ikke bare jeg som hadde problemer heldigvis. Dog fikk jeg sett RBK-kampen i sin helhet, så er fornøyd likevel. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Derfor er det kjekt med altibox! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Fy faen, dette nett-tullet er bare latterlig. Hadde blitt ordentlig forbanna om de ikke hadde vist kampene på TV2 Sport! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 WEEEEEEEEEE! Kjempedebut av Bolaños! Fantastisk frispark, og han viste flott ballkontroll hele kampen igjennom. Ser ut som Rambo btw. Vi fikk virkelig vist at vi kan hvis vi vil i førsteomgangen. Owello var fantastisk defensivt. Knut Henry Helvetes Haraldsen gav Godset to mål. Snakk om elendig forsvarsspill. Goodson var ok, men fy F så dårlig av Haraldsen. Det er rett og slett trist å se han spille. Matta jr må inn, det har jeg sagt hele tiden. Men 1 poeng borte mot Godset er flott. Jeg er sjeleglad for hvert poeng vi klarer å kapre borte fra Sør Arena. Nå er det bare å la Lyn komme til det blide Sørland, for her skal de kjempe godt for poeng. det var herlig å se Solo og Bolo idag på Marienlyst Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Bananas sa etter kampen at han har fått mye hjelp av Benitez. Er vel ikke Rafa det er snakk om? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bananas sa etter kampen at han har fått mye hjelp av Benitez. Er vel ikke Rafa det er snakk om? Er det jo, har visst vært på prøvespill hos Liverpool Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da ble det bare et poeng for TIL mot Aafk. Litt skuffende med tanke på at det som oftest pleier å bli seier mot dem,men det har alltid vært med en del hell at poengene har kommet. Spillet var mest som alltid,at Aafk kjører mesteparten av spillet. Morsomt for dem at Fredrik Carlsen viser form,godt at unge kan vise at de er gode nok til å spille. For Tromsøs del er det morsomt å se at både Moldskred og Rushfeldt er i form og kommer til å score en del mål også i år. Kevin Larsen kommer nok til å være årets joker,viser mye godt offensivt når han kommer inn etterhvert i andre omgang. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Lukter gull i Trondheim Endret 15. mars 2009 av Benitez Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Denne uka kan bare ikke gå fort nok. Gleder meg VILT til Tippeligaen 2009 inntar Sør Arena neste søndag. Det blir rett og slett deilig. Sitter og mekker på en sang om Bolaños, men det er ikke lett Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lukter gull For Vålerenga lukter det null ?? ¤snufs¤ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Lukter gull For Vålerenga lukter det null ?? ¤snufs¤ Så sinnsykt digg å se enga lide. Norges verste lag. Martin Andresen er Norges verste spiller. Kristofer Hæstad er Norges største sviker. Fantastisk gøy at han stakk til enga for å holde landslagsplassen. Fredrik ble. Fredrik var i hver tropp, Doffen har vel snaut vært innom Norge etter overgangen :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Denne uka kan bare ikke gå fort nok. Gleder meg VILT til Tippeligaen 2009 inntar Sør Arena neste søndag. Det blir rett og slett deilig. Sitter og mekker på en sang om Bolaños, men det er ikke lett allerede lagd sanger om han Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vet ikke helt hva jeg syns om den nye løsningen som FotballXtra Magasinet har tatt nå. Dama er søt hun, men kan hun virkelig det hun snakker om? Foretrekker flere "eksperter" i studio også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sålenge vi holder oss over Viasat, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hmm, jeg synes personlig at det var bedre i fjor ja. Kanskje de endrer på det etterhvert, rart om Watne ikke skulle hatt noe å segt om Tippeligarundene. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vet ikke helt hva jeg syns om den nye løsningen som FotballXtra Magasinet har tatt nå. Dama er søt hun, men kan hun virkelig det hun snakker om? Foretrekker flere "eksperter" i studio også.. Likte i hvertfall løsningen med at kampstatistikken kommer opp under intervjuene. Spesielt når sjansestatistikken på 10-0 til Rosenborg kom opp akkurat i det Andresen sa at det ikke var en 3-0-kamp. Bengt kan godt forsvinne, men dama skal bli. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ser de kjører en Canal+ nesten. Hehe Fanzone og greier, kanskje bedre enn det såg ut som først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå