MartinF Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Kommer ikke til å skje. Elendig kvalitet, elendige kommentatorer, og jeg er ikke Stabæk eller LSK-fan, så da klarer jeg meg. Men irriterende å bruke 400,- på TV2 Sumo, også bli nektet å logge på. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Fordelen med at lørdagskampene går på NRK forsvant når jeg fant ut at den ''reklamefrie'' pausa skulle innerholde lottotrekning... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Ikke noe farlig for min del. Klarer meg uten intensive analyser i pausen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 TV2 ordner opp Da får jeg sett kampen likevel... Skal vi tippe resultat? 3-1 til Stabæk er mitt tips. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Skrev tidligere at jeg tror det blir uavgjort. Nå tror jeg på 1-1. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 La det bli 1-1 nå da.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Har Arsenal mistet troen på Nordtveit siden han spiller i Lillestrøm? Jeg vet det bare er en utlånsavtale, men jeg leste noe om at det kunne bli permanent i aftenposten... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Soleklar hands på Sundgot. Og hvorfor må mørke afrikanere (spesielt) overdrive i situasjoner? Stabæk skulle både hatt straffe, og Nannskog burde ha sluppet å fått det gule kortet. Ellers en ok kamp, og 1-1 er vel egentlig et ok resultat for meg som RBK supporter. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Mørke afrikanere. 1-1 var som forventet. Stabæk viser at forsvaret deres er ikke så bra når de ikke har spillere som er der for å holde presset oppe. LSK er klart bedre fra i fjor og kan bli et av lagene i toppen i år. Hyggelig resultat for alle andre enn Stabæk og LSK. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Da ligger veien åpen for at Odd inntar 1.plassen i morra! yes! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Da ligger veien åpen for at Odd inntar 1.plassen i morra! yes! Meningen er å være toppen av tabellen etter 30 runder. Ikke etter første runde. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Ååååååh, jeg gleeeeder meg! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 I dag braker det løs! Håper vi kan klare poeng på Marienlyst, men helga er uansett perfekt etter kampen i går :D Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Så vidt jeg vet har bortefansen alltid krav på 10-15% av kapasiteten,derfor jeg som TIL-supporter aldri trenger å stresse med billetter Tror Stabæk skal ha kontroll på denne,men som mange sier vet man aldri hva som kan skje første runde. Det er vel 5% som er kravet, men som regel får man mer. Hvis det er noen her som har kjøpt abonnement hos VG eller 100% fotball skulle jeg gjerne likt å visst hva dere synes om deres produkt i forhold til TV2 Sumo. Hvordan var bildekvaliteten og kommentatoren i går f.eks? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Syns det er litt drøy av VG-nett å ha tre saker oppe på førstesiden som dreier seg om "kontroversielle" situasjoner på førstesiden. Men greit at de har et fem minutters sammendrag som er tilgjengelig gratis da. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Så akkurat ett klipp fra VGLive, fra kampen i går. Og det blir det siste. For noe søppel! Ikke nok med at kvaliteten er dårligere enn det man får på Sopcast(!), men da jeg prøvde å lukke fullskjermmodus gikk det helt i stå, og jeg måtte restarte nettleseren. Glad jeg har TV2 Sport!! Lenke til kommentar
Diskusor Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 tipper en 5 og 5 rangering med de 6 dårligste til slutt 1-5 plass stabæk rosenborg bodø/glimt lillestrøm lyn 6-10 fredrikstad tromsø viking strømsgodset vålerenga 11-16 resten, star mest sannsynlig ned Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Da tar jeg snart turen ned til Lerkendal! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Mine innlegg. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Får faen ikke inn TV2 Sport 3,4,5... Står ''kanal ikke funnet''.. har sendinga bare ikke starta eller er det noe feil?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå