Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere her som skal til Fornebu i morgen?:D:D:D:D:D:D

Ja, men det ser ikke ut til at det blir mer enne 10-12 000 av oss. Hadde håpet på opp mot 15 000 siden dette er den første TL-kampen, men man er vel ikke helt i fotballmodus enda i Bærum. Hvis vi får et snitt i år som ligger i nærheten av 10 000 tror jeg vi skal være fornøyde.

Uansett så gleder jeg meg til å komme i gang med serien igjen, men føler meg ganske usikker på hva LSK stiller opp med i morgen. Virker jo som de har noe på gang i år...

Jeg skjønner meg rett og slett ikke på Stabæk! Styret, eller hvem som har ansvar for billetter der! (?)

LSK supporterne har kun fått 1500 billetter, folk sto timesvis i kø i lillestrøm for å sikre seg billett. Da regnet jeg jo med at Stabæk klarte å fylle resten av stadion!

LSK kunne jo ha kommet med mange flere supportere, bare de hadde fått flere billetter.

Gleder meg til å teste ut VIP-tribunen jeg, og håper maten er god! Og at vi får en underholdende kamp.

Lenke til kommentar
NRK1/2/3/betalingskanal?

Kampen går på NRK1. Men skjønner fortsatt ikke hvordan det kan sendes Tippeligakamp kl 20.00 på en lørdagskveld. Hadde håpet at den ble flyttet lengre frem på dagen når NRK fikk sende fotball igjen. Gjerne sammen med engelsk fotball, sånn at det virkelig hadde blitt en tippekamp.

Lenke til kommentar
Jeg synes Telenor Arena var skikkelig kjip. Det var grått uansett hvilken vei jeg så. Taket, veggene, setene, tribunene. Det hadde ikke forundret meg om de hadde laget grått kunstgress heller :p

Jepp. Med blå seter ville den hvert fall blitt litt kosligere. Får håpe publikum støtter!

NRK1/2/3/betalingskanal?

Har NRK en betalingskanal? :dontgetit: Men kampen går på NRK1.

NRK er en betalingskanal.

Lenke til kommentar
NRK1/2/3/betalingskanal?

Har NRK en betalingskanal? :dontgetit: Men kampen går på NRK1.

NRK er en betalingskanal.

Jeg vet det. Han skrev om kampen gikk på NRK 1, 2, 3 eller en annen betalingskanal som NRK har. Var det jeg stusset over. :p

Lenke til kommentar
Flere her som skal til Fornebu i morgen?:D:D:D:D:D:D

Ja, men det ser ikke ut til at det blir mer enne 10-12 000 av oss. Hadde håpet på opp mot 15 000 siden dette er den første TL-kampen, men man er vel ikke helt i fotballmodus enda i Bærum. Hvis vi får et snitt i år som ligger i nærheten av 10 000 tror jeg vi skal være fornøyde.

Uansett så gleder jeg meg til å komme i gang med serien igjen, men føler meg ganske usikker på hva LSK stiller opp med i morgen. Virker jo som de har noe på gang i år...

Jeg skjønner meg rett og slett ikke på Stabæk! Styret, eller hvem som har ansvar for billetter der! (?)

LSK supporterne har kun fått 1500 billetter, folk sto timesvis i kø i lillestrøm for å sikre seg billett. Da regnet jeg jo med at Stabæk klarte å fylle resten av stadion!

LSK kunne jo ha kommet med mange flere supportere, bare de hadde fått flere billetter.

Gleder meg til å teste ut VIP-tribunen jeg, og håper maten er god! Og at vi får en underholdende kamp.

Ja, man hadde nok overvurdert interessen blant Stabæk-folket. Men de billettene som ligger ute for salg på billettservice er også ment for LSK-supportere. Det er plasser rett ved bortefeltet. Med andre ord kunne de som virkelig ville på kampen skaffet seg billett uansett, selvom det ikke er ståplasser.

Men 1500 billetter er uansett ikke direkte lite. Det er laaangt over det LSK har krav på.

Endret av Blodtann
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har bortefansen alltid krav på 10-15% av kapasiteten,derfor jeg som TIL-supporter aldri trenger å stresse med billetter ;) Tror Stabæk skal ha kontroll på denne,men som mange sier vet man aldri hva som kan skje første runde.

Lenke til kommentar

Helvettes horefaen!

Nå skulle jeg inn på TV2 Sumo får å gjøre meg klar til sendingen etterhvert, og da får jeg beskjed om at passordet er feil. Hva faen tenker jeg, og bruker få tilsendt nytt passord-funksjonen. Hvor sendes passordet? Joda, til min gamle e-postadresse.

Så akkurat NÅ så har jeg betalt 400,- for ingenting. Har kontaktet support, men føler sjansene er små for at jeg får svar før kampen i kveld.

HEEEELVETTE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...