-Gudfaren- Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nå blir ikke Ingelsten å finne i RBK, slik mange hadde trodd. Så blir spennende å se hvem RBK får inn som ny spiss. For det må dem helt klart ha. RBK har gjort et par bomkjøp gjennom årene, så spennende å se om det blir noen spillere, som går under den sjangeren i år. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Nå blir ikke Ingelsten å finne i RBK, slik mange hadde trodd. Så blir spennende å se hvem RBK får inn som ny spiss. For det må dem helt klart ha. RBK har gjort et par bomkjøp gjennom årene, så spennende å se om det blir noen spillere, som går under den sjangeren i år. Kjenner jeg de rett, så gjør de nok det:) Forza Stabæk! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror og håper det står mellom Stabæk og Rosenborg. Syntes det er litt gøy når vi har et par klare favoritter som spiller god fotball og scorer endel må. Kan ikke egentlig se at noen andre kan true med mindre Stabæk og Rosenborg skuffer så klart... Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror og håper det står mellom Stabæk og Rosenborg. Syntes det er litt gøy når vi har et par klare favoritter som spiller god fotball og scorer endel må. Kan ikke egentlig se at noen andre kan true med mindre Stabæk og Rosenborg skuffer så klart... Støttes Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Selv om jeg er RBK-fan har jeg ikke helt trua på oss så sant det ikke kommer en helt syk spiss til oss. WE NEED ONE NOW! I tillegg raste jo Abrahallen sammen i natt og. Dvs treningshallen til RBK. Pga kraftig snøfall. Great! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Selv om jeg er RBK-fan har jeg ikke helt trua på oss så sant det ikke kommer en helt syk spiss til oss. WE NEED ONE NOW! I tillegg raste jo Abrahallen sammen i natt og. Dvs treningshallen til RBK. Pga kraftig snøfall. Great! Jeg så det. Dere har jo han gamle reven Iversen, trenger dere mer? Hihi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg så det. Dere har jo han gamle reven Iversen, trenger dere mer? Hihi Du mener han som ikke løper? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg så det. Dere har jo han gamle reven Iversen, trenger dere mer? Hihi Du mener han som ikke løper? Haha... Du er ikke hans største fan skjønner jeg:) Hvem kunne deres nye spiss vært? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg så det. Dere har jo han gamle reven Iversen, trenger dere mer? Hihi Du mener han som ikke løper? Løper vel mer enn Berbatov? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Haha... Du er ikke hans største fan skjønner jeg:) Hvem kunne deres nye spiss vært? Ikke noe imot han, så sant han begynner å løpe igjen. Evt score igjen. Cooper Løper vel mer enn Berbatov? :!: De er vel på samme nivå tror jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det beste hadde vel vært en norsk spiss, RBK har jo sagt at de vil fornorske laget litt, har de ikke? De har vel også snust på han svensken som vel ble toppscorer i Allsvenksan? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 SANDEFJORDArena: Komplett.no Arena (9 400 tilskuere) Hehe, kalle opp en fotballarena etter en nettside kun for reklameintekter er litt sært. :!: :!: Skal ikke nekte for at jeg lo litt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Enig, men en stygg stadion fortjener et stygt navn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Enig, men en stygg stadion fortjener et stygt navn Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noe du ville si Latias? Stadion er ny og moderne, men ser likevel helt forferdelig ut utvendig og ikke vakker innvendig heller. Men klart, det er en lavbudsjettstadion så man kan kanskje ikke forvente noe særlig mer. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Stadion er sikkert helt ok, men ifølge mitt øyemål er den helt kvadratisk! endring:eller kanskje ikke, når jeg ser nærmere etter. Endret 3. januar 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Var enig med deg. Stygg stadion fortjener stygt navn. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Selv om jeg er StabækSupporter, syns jeg det er rart at de kaller sin Arena "Telenor Arena". Men her er det ikke sånn at en stygg arena får et stygt navn, men en fantastisk arena får et stygt navn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Telenor er da ikke stygt! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du mener ikke det? Jeg mener den burde hete BlueDreamArena! (Det opprinnelige navnet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå