-Gudfaren- Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Husker Espen Tvedt kommenterte Royal League på TVNorge, det var rett og slett forferdelig dårlig. Like kjedelig som å høre Lars Tjernås' fotballanalyser.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 VG har senket prisene på sitt tilbud.. Uansett, kommentatorene suger! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Halvert prisen på årsabbonnement jo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror jeg må påkoste meg et månedsabonnement. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg sleit med å sovne i går fordi jeg gleder meg så mye til seriestart Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Å Roooosenborg, å Roooosenborg! Nå gleder jeg meg villt til søndag! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Golden Goal tippet Start på 2. Fin metode de brukte da :!: Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Beste med hele greia var jo delt 1. I tillegg til at den apen tippa favoriittlagene til Elvestad og Goalden på nedrykk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hahaha, ja Delt 1. og ingen på 4. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) I år tar vi gullet! Hvem er vi? I år rykker vi ned! (Vi é jo tross alt Brann). Neida, jeg anslår at vi ender opp på en 4 plass etter en heller turbulent sesong. Endret 13. mars 2009 av lurvefranzen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) <-- Hans lag er vi Endret 13. mars 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 <-- Hans lag er vi Virker som at du må skrive Bolanos i signaturen. Virker ikke som alle har skjønt det enda. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 <-- Hans lag er vi Virker som at du må skrive Bolanos i signaturen. Virker ikke som alle har skjønt det enda. :!: Holder ikke med nick og avatar Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I år tar vi gullet! Hvem er vi? Vi e Rosenborg! Kæm ellers? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tror dere sørlendinger trenger litt bakkekontakt Dere gjorde det veldig godt etter opprykket i 2004 og dere kommer mest sannsynlig ikke til å rykke ned,men at dere skal ende på noen topplassering kan dere ikke akkurat tro. Forsvaret er mangelfullt (Ser ikke på Bård Borgersen og Knut Henry Haraldsen som et fantastisk par i Tippeligakvalitet) og stallen er ikke bred nok til at de vil kunne konkurrere i toppen en hel sesong. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi er langt nede på bakken. Helt seriøst er jeg gald for hvert poeng vi skaffer oss i år. Unngå nedrykk er målet. Borgersen/Haraldsen er jo back-up begge to sannsynligvis, i alle fall etter min smak. Clarence Goodson er en av de beste stopperne i Norge, den beste Ole Martin Årst han spilt med og mot, så han er klart førstevalg. Bård har ikke farta som trengs. Jesper er en nymotens stopper, som er god på hodet, veldig teknisk og flink med ballen, og han er hutigere enn de andre i alle fall. Så jeg håper vi får se dette Start-laget i Drammen: ------------------- Høie -------------------- Freeman --- Clay --- Jesper --- Branko Bolaños --- Solo - Kleiven - Bruer Hanssen --------------------- Fevang ----------------- ------------------- Årst/Khalili --------------- Håper også Morten Hæstad og Espen Børufsen får en del tillitt, og at Rolf Daniel Vikstøl får okkupere venstrebacken utover i sesongen. Unge og spennende spillere har vi i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Er Bananas en ny spiller, eller har han vært der lenge? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er Bananas en ny spiller, eller har han vært der lenge? Kom i vinter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå