Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere sørlendinger trenger litt bakkekontakt ;) Dere gjorde det veldig godt etter opprykket i 2004 og dere kommer mest sannsynlig ikke til å rykke ned,men at dere skal ende på noen topplassering kan dere ikke akkurat tro. Forsvaret er mangelfullt (Ser ikke på Bård Borgersen og Knut Henry Haraldsen som et fantastisk par i Tippeligakvalitet) og stallen er ikke bred nok til at de vil kunne konkurrere i toppen en hel sesong.

Lenke til kommentar

Vi er langt nede på bakken. Helt seriøst er jeg gald for hvert poeng vi skaffer oss i år. Unngå nedrykk er målet. Borgersen/Haraldsen er jo back-up begge to sannsynligvis, i alle fall etter min smak. Clarence Goodson er en av de beste stopperne i Norge, den beste Ole Martin Årst han spilt med og mot, så han er klart førstevalg. Bård har ikke farta som trengs. Jesper er en nymotens stopper, som er god på hodet, veldig teknisk og flink med ballen, og han er hutigere enn de andre i alle fall. Så jeg håper vi får se dette Start-laget i Drammen:

------------------- Høie --------------------

Freeman --- Clay --- Jesper --- Branko

Bolaños --- Solo - Kleiven - Bruer Hanssen

--------------------- Fevang -----------------

------------------- Årst/Khalili ---------------

Håper også Morten Hæstad og Espen Børufsen får en del tillitt, og at Rolf Daniel Vikstøl får okkupere venstrebacken utover i sesongen. Unge og spennende spillere har vi i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...