Latias Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Nei,NRK får en kamp pr runde som vises på lørdag om jeg husker rett. En kamp hver sessong? Hvorfor kan de ikke vise like mange begge to? Hver runde. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lurer på om VG kunne funnet et dårligere kommentator... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Haha, her følger vi med. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Lurer på om VG kunne funnet et dårligere kommentator... "Helge Haugen som vant gull med Brann i 2006" "Det er ingen eksplositet i Glimtlaget" "Koppinen....Eh,beklager. Reginiussen" Karen kommenterer som det er en radiokamp. Vi som ser klarer faktisk få med oss det som skjer vi og. Edit: "The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later." No shit.. Endret 10. mars 2009 av DanielL Lenke til kommentar
sureup Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skuffende dårlig kvalitet på bildet også.... Blir tv2sport på meg azz Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ingen tvil om at kommetatorkvaliteten på tv2sport er bedre. Men kvaliteten på tv2sumo er like dårlig som dette. Jeg vil se fotball i HD, er det så mye å forlange? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 I Norge er det alt for mye å kreve ja HD-kvalitet på en stream ville samtidig krevet en helt syk linje vil jeg tro. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ''Blir ikke lett å score på oss'' Neida, bare 3 baklengs etter 60 min nå... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 ''Blir ikke lett å score på oss'' Neida, bare 3 baklengs etter 60 min nå... Hvem er det som sa det? Jaktgutten? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Uh... Jaktgutten? hvis du mener Jan Derek Sørensen, så ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Haha, okay. Jaktgutten er 7Bananas. Han pleier også å skrive sånt. :!: Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Komisk at det tok kommentatoren tre-fire forsøk på å si statistisk før han bare ga opp og i stedet sa "vært en del bedre" :!: Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Må bare si det jeg... Kvaliteten var alt alt for dårlig. Jeg hadde faktisk regnet med at man kunne streame i HD. Dette er for dårlig! EDIT: Et par leifer Endret 10. mars 2009 av jij1984 Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skaff dere TV2 Sport i steden da! Da får dere masse fine andre ting og spansk fotball også Haha, okay. Jaktgutten er 7Bananas. Han pleier også å skrive sånt. :!:Bananas bryr seg vel ikke om Glimt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Haha, okay. Jaktgutten er 7Bananas. Han pleier også å skrive sånt. :!:Bananas bryr seg vel ikke om Glimt Visste ikke at det var Glimt det var snakk om, så. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skaff dere TV2 Sport i steden da! Da får dere masse fine andre ting og spansk fotball også Haha, okay. Jaktgutten er 7Bananas. Han pleier også å skrive sånt. :!:Bananas bryr seg vel ikke om Glimt TV2Sport = da må man ha det hjemme på tven osv.. TV2 Sumo er jo like dårlig kvalitet på. Jeg vil helst streame alt, men med bedre kvalitet. Det jeg registerer er at ingen kan tilby det i 2009. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvem skal kommentere fotball på NRK? Tror ikke Scheie kan de første ukene, for det går hopp samtidig. Scheie skal hentes i helikopter fra hopprennet og hjem til TL :!: Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har man dekoder og tv2sport er det langt bedre ift kvalitet. Kommentatoren på vg som er samme som på 100% fotball var ganske dårlig. Så da blir det tv2sport på meg. For de som skal streame så suger kvaliteten på sumo også, pluss at jeg i helgen opplevde å først kunne se kampen ca 40 min ut i første omgang. Verdt bokiotting bare det. På en annen side får man jo tv2's kommentatorer der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Hvem skal kommentere fotball på NRK? Tror ikke Scheie kan de første ukene, for det går hopp samtidig. Scheie skal hentes i helikopter fra hopprennet og hjem til TL :!: Hopprennet skal gå i Norge til helga, så burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 http://www.vgtv.no/?id=21532 Virker som en småtrist gjeng ja. Av alle de var det jo Espen Tvedt som var mest engasjert. Noe som sier sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå