Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Mye å vinne, men sjansen er vel 0,00000000001% Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg vurderer å satse penger på opprykk for Alta IF til Tippeligaen, kan vinne en del der også ^^, Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg vurderer å satse penger på opprykk for Alta IF til Tippeligaen, kan vinne en del der også ^^, Det kan du nok. Nedrykk derimot er vel ganske liten odds Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg vurderer å satse penger på opprykk for Alta IF til Tippeligaen, kan vinne en del der også ^^, Det kan du nok. Nedrykk derimot er vel ganske liten odds Frekk eller Tror ikke du vet hvilke offensive kvaliteter det laget har, trenger bare skikk på forsvaret så er det bankers Random fact: Alta scoret mer mål i Adecco ligaen ifjor enn nyopprykket Sandefjord gjorde Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Må sette litt på Start i alle fall Det er som å kaste penger rett i dass. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Start blir nok engang et overaskelseslag i Tippeligaen tror jeg, Khalili og Årst blir et fryktet spisspar og viss den brassen kommer også har vi et skummelt angrep Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Start blir nok engang et overaskelseslag i Tippeligaen tror jeg, Khalili og Årst blir et fryktet spisspar og viss den brassen kommer også har vi et skummelt angrep Brassen? Bolaños du mener? Han er costarikansk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) jeg mener Marquinho jeg vet godt at Bolanos er fra Costa Rica, er liksom med i Menigheden-Øst Endret 9. mars 2009 av samebror Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Å ja. Tror du han kommer? Fantastiske stats på FM. jeg vet godt at Bolanos er fra Costa Rica, er liksom med i Menigheden-Øst Og bor i Alta? Hvorfor ikke Menigheden? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Håper at Marquinho kommer, men da må Hulsker dra jeg bor i Vikersund, som nesten er ved Oslo! Skal til Drammen på Søndag å synge med Lars Olav Endret 9. mars 2009 av samebror Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 jeg bor i Vikersund, som nesten er ved Oslo! Skal du se hopp/kombinert som skal bli arrangert der til helga? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 jeg bor i Vikersund, som nesten er ved Oslo! Skal du se hopp/kombinert som skal bli arrangert der til helga? skal lage mat til Arne Scheie, så ja Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 ja sånn seriøs, hele restaurant og matfaglinja i skolen min skal det så Lenke til kommentar
huldal Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvem tilbyr best bildekvalitet på webtv når det anngår tippeligan? VG eller tv2? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 VG tilbyr noen testkamper så er bare å prøve dem og se om det er godt nok for deg.Spørsmålet blir vel mer hvor godt forberedt VG og 100 % fotball er på serverbelastningen som kommer til å komme. TV 2 har litt mer erfaring der,selv om det ikke virker som de helt har tatt poenget. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det med serverbelastningen har streifet meg også, men de bør vel være forberedt. Såg dessuten at avtalen vart forandret i dag og TV2 skal sende alle kampene på TV2 sport 1-5 Lenke til kommentar
glimt75 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Første Runde: BodøGlimt - Fredrikstad 2-1 Strømsgodset - Start 2-2 Sandefjord - Brann 0-3 Viking - Odd 1-0 Aalesund - Tromsø 1-3 Rosenborg - Vålerenga 1-1 Lyn - Molde 1-2 Stabæk - Lillestrøm 3-1 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Relativt enig i tipset men tror Rbk får det til hjemme mot VIF og at Lyn minst får uavgjort hjemme mot Molde. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vi taper mot Godset er jeg redd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå