Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, men hvor stor er en håndballbane? Litt større enn en fotballbane... Nei!! Den er mindre, mye mindre!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, men hvor stor er en håndballbane? Litt større enn sekstenmeteren på en fotballbane... En del større. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Sameboe: Endra det før du posta. Ett ord kan gjøre en så stor forskjell. Endret 8. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, men hvor stor er en håndballbane? Litt større enn sekstenmeteren på en fotballbane... Haha rimelig store,de største har jo 20 000 sitteplasser altså mere en de fleste fotball stadionene i norge Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror det er en misforståelse en plass her. Telenor Arena er en fotballbane, ikke en håndballhall. Jeg skjønner at det er fort gjort å la seg lure. RBK gruset Viking i dag og. Gleder meg til neste søndag. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Uansett, Håndball: 40 x 20 m Fotball: 105 x 68 m En fotballbane er 9 ganger større. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 En annen vesentlig forskjell er jo at fotball normalt sett spilles utendørs. Håndball er på den andre siden en sport som ofte foregår innendørs. Jeg forstår godt, som Armageddon sier, at folk ofte tar feil. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Endring i fotballavtalen Tilslutt forsto de at alle burde få muligheten til å se Tippeligaen på TV. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 VIL DET SI AT KAMPENE SENDES PÅ TV2 SPORT? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 PLUTSELIG BLE TILVÆRELSEN MYE LYSERE! :D Først se kampen hos naboen, og deretter hjem og se høydepunkter, intervjuer osv fra andre kamper på VG gratis Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Regnet med at det ble mange glade nå ja Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Endring i fotballavtalen Tilslutt forsto de at alle burde få muligheten til å se Tippeligaen på TV. Takk gud. Var på pub å så RBK-kamp i går. Det var en heller trist affære med hakking og skjermsparere. Nå er jeg glad. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Og VGNett skal ikke har mer enn 780,- for et sesongabonnement! :D Endret 9. mars 2009 av MartinF Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Takk gud. Var på pub å så RBK-kamp i går. Det var en heller trist affære med hakking og skjermsparere. Nå er jeg glad. Hele RBK kampen var jo trist, Viking skal ikke gå på et så stort tap, skal si jeg ble passe irritert selvom det bare var en treningskamp Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 RBK var i form i den kampen ja. Men Viging spilte jo god fotball i de første 15 minuttene. Det er vel noe. Men bekymringsverdig for Viking sin del at de ikke har vunnet en eneste kamp i år enda. Lurer på om ting kan bli litt ustabilt i Enga ut i sesongen. Tror ikke det skal så mye motgang til før alle snur seg mot Martin og ber han snilt om å dra at skogen. Så på Enga som topp 3 i år, men nå tror jeg det ble mye det samme som i fjor. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=551411 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Link til prisene til VG, Martin? Armageddon: Enga rykker ned EDIT: Fant. Endret 9. mars 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 * Rundebillett med tapsforsikring 99,-Taper laget ditt får du neste runde gratis. Aalesund-fansen er heldige Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Odd og Sandefjord-fansen er vel mer heldige med den forsikringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå