Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
SITRONKATTA fortsetter hamkam-diskusjonen! ikke si at kamma er dårlige, de vant over start 3-1. de er nesten med i tippeligaen, så det må være lov å ta dem med i diskusjonen. og hjemmebanen er ny og fin, og alle bryr seg om kampen! heia KAMMA!

Sorry, lag deg en Adecco-tråd, så kan jeg kanskje bidra med FK Haugesund, og Sameboe med Alta FK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har kjøpt abonnementet her? Er det bare å kjøpe det på TV2 Sumo for å så koble laptopen opp mot TV'n med en kabel? Må vel være mer komplisert enn det?

Tregner ikke være så mye mer avansert, men spørsmålet er jo hvilken kvalitet TV2 Sumo leverer i forhold til VG og 100% Fotball. Hvis noen har fått greie på dette hadde det vært fint med litt info. Synes det generelt har vært ekstremt lite informasjon fra de to sistnevnte når det gjelder hva de vil tilby (bortsett fra Move-player).

Lenke til kommentar
Slik blir VGLive neste år!

 

Må nok kjøpes tilgang til det der ja :D

Fikk et fint førsteinntrykk av det der. Synes VG genrelt har elendig webløsninger. Det vi får her ser noe bedre ut, men det er fortsatt litt rotet og uoversiktelig. Move player er topp, og det er spesielt deilig å kunne spole uten at den må laste inn på nytt hver gang. Kvaliteten så faktisk bedre ut enn det jeg har sett på TV2 Sumo, men det kan ha vært et synsbedrag. Uansett skulle jeg gjerne sett at det var enda litt bedre. Nå gjennstår det bare å se hva Aftenposten kommer opp med. Ikke mer enn en uke til seriestart, så det er kanskje på tide at både de og VG starter å selge abonnementer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...