Hansoen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Da får noen gjøre sånn at det gjelder for Cup også. Inntil da er det vel fortjent. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det er faktisk så lite fortjent at jeg blir trist. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det er i cupen disse uheldige episodene har skjedd, så hva dere klager på ser jeg ikke. Cupen teller null å niks her. Dessuten er det vel bare Dokken sin som ikke er Fair-Play. Kovacs må få lov til å score mål. Bergen er full av sippehuer. Jo, tror alle kamper teller. Nå skal det sies at det bare er statistikkene som teller. Enkelthendelser påvirker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Enkelthendelser påvirker ikke i det hele tatt. Litt meningsløst å kalle prisen for "Fair Play" da. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Litt meningsløst å sutre på systemet når det er NFF som sitter med makta. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 nff overrasker dessverre ikke lengre. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tror nok det er Uefa som har Fair-Play konkurransen, uten at det gjør saken stort bedre. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jamen greit. Om jeg møter deg i fotballkamp en gang skal jeg komme med tofotstalking bakfra så du skader deg for i følge Oddsupportere er det helt normalt å gjøre. I tillegg skal jeg sparke etter folk som tar tallen fra meg. Da blir det mye herlig fotball.Stå på! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Nå blir vel dere vestlendinger happy. http://www.dagbladet.no/2009/11/19/sport/f...enland/9120136/ Jepp, jeg er kjempeglad for at klubben med Norges største drittsekktrener får en slik utmerkelse. Dette er nok et bevis på at systemet alvorlig burde endres. Dommerstanden i Europa (og spesielt Norge) er helt forferdelig. En kan slenge inn 10 idioter uten at det blir bedre. Få inn videodømming - da ville Odd ha havnet nederst på den norske fair play-listen. Odd er det laget som spiller råest fotball i Norge, og har en trener som ikke kan definisjonen av ordet fair. En spiss som etter å ha skadet en keeper (som han burde fått et gult kort for) scorer ETTER å ha sett på keeperen - og han er også generelt rå, og burde fått langt flere kort. De har en spiller som Fevang, som bruker albuer mer enn stopperne i PL, og samtidig takler som en rå midtbanespiller i Championship. Og la oss ikke glemme Dokken, som burde vært buret inne i flere mnd - og fått livstid på sidelinjen. "Fair play, that's ODD"... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 For en gangs skyld har du et poeng, HeHauken. Det er faen ikke ofte. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 For en gangs skyld har du et poeng, HeHauken. Det er faen ikke ofte. Alle er vell uansett enige i at Odd aldri skulle hatt den prisen... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 For en gangs skyld har du et poeng, HeHauken. Det er faen ikke ofte. Hva? Er meg og deg enig? Da må jeg ha uttrykt meg feil. Jeg har mange poenger jeg. Vi er bare uenig om de fleste av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå